monirha Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skulle skrivd en kontrakt på en tomt. Noen som har en mal på en enkel kontrakt? Eller vet hva jeg ¨bør ha med? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 1. Kjøper og selger (med fullt pnr) 2. Kjøpsobjekt (gnr og bnr i kommune x) 3. Vederlag (kroner og øre) 4. Oppgjør (når og hvor) 5. Heftelser (forhåpentligvis ingen, dersom det er noen skal disse spesifiseres) 6. Tilbehør (gjerne ikke så aktuelt på tomt, men dersom det følger med noe) 7. Overtagelse (når) 8. Evt spesielle forhold 9. Sted, dato og signatur Dette tok jeg ut av hodet i farten, men gi meg beskje dersom du ønsker en standardkontrakt for salg av fast eiendom. Har den liggende, men må scanne den først i såfall. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Takk, til en ut i fra det du skreiv:) Lenke til kommentar
agalate Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Denne er fin - http://forbrukerportalen.no/filer/fil_kjop...eiendom_new.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå