Nimr0d Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 En ny helnorsk klan er under oppbygning... =|NSE|= Norwegian Special Elite Vi skal ta tilbake Norges ære på clanbase.com Der norge ligger på en skuffende sisteplass. Vi trenger fler. Vi trenger også noen som kan lage en hjemmeside. Du trenger ikke være så veldig god, for du blir bedre. Vi trenger noen medics, og enginers. Men det er ikke et must. Send meg en PM eller svar her for mer info... Lenke til kommentar
jackson Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 kunne godt tenke meg og joine. har hatt battlefield siden d kom ut og spiller enda er ikke verdensmester men heller ikke n00b Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 yo, kanskje jeg melder meg på Skal uansett knuse dg på lan, nimr0d Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg kunne godt tenkt meg å være med i en klan, men ikke med en gjeng drittunger. Gamle er dere som skal starte? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Dere er herved utfordret av GiS! Kom innom gis.bf @ quakenet får å avtale en friendly match! Hvis dere tør da Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg kunne godt tenkt meg å være med i en klan, men ikke med en gjeng drittunger. Gamle er dere som skal starte? drittunger??? Redd for å bli banka av noen som er yngre en deg selv ? Tror vi er fra 16-17 og opp...tror...jeg... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dere er herved utfordret av GiS! Kom innom gis.bf @ quakenet får å avtale en friendly match! Hvis dere tør da Ja vel?? [GiS]Znyp er ute på røvertokt??? Må ikke bare slynge ut trusler vettu, kan få fatale følger! [GiS]Settepotet Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dere er herved utfordret av GiS! Kom innom gis.bf @ quakenet får å avtale en friendly match! Hvis dere tør da Ja vel?? [GiS]Znyp er ute på røvertokt??? Må ikke bare slynge ut trusler vettu, kan få fatale følger! [GiS]Settepotet Hah, jeg roxx0r samtlige med B17 Anytime Lenke til kommentar
Hermy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg kunne godt tenke meg å være med. Det måtte vært som Engineer. Har ikke spilt så mye battlefield ennå. Har bare en laptop fortiden. Men hva slags maskin bør man ha for at battlefield går bra på nettet??? Det funker bra på laptopen men opplever ofte at når man skal spille spil på nettet så blir en laptop litt for svak...... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 med min maskin er d ikke noe problem å spille ihvertfall--------- --------se sig Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har spilt BF èn gang, SP, har ikke spillet, og har 56K modem... Er jeg med eller? Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Da er du litt lost med 56 k modem... jeg har i hvertfall spillt d ett par måneder Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 maskinen min eer heller ikke noe problem... -pentium 4 2533 mgh -512 rdram -geforce 4 ti 4200 120 mb -80 gb hardisk Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Lost? Jeg er ikke lost med 56k modem! eier CS'n med 200 i ping! hehe...okei, kanskje jeg er lost... Phaen! Lenke til kommentar
psychotm Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg kunne tenke meg å joine har spillt BF side det kom ut. (gleder meg til Road to Rome) Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Vi skal ta tilbake Norges ære på clanbase.comDer norge ligger på en skuffende sisteplass. Så vidt jeg husker så innehaver GiS 31. plassen etter 2 kamper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå