Gjest ! Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Heisann! Har litt hår på overkroppen, men ikke noe wow greier. Jeg vurderer å barbere det vekk (no homo) Er det sånn at håret vil bli lengere? Bli tykkere? Mer hår enn det var før? Kom litt fakta og egne erfaringer! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Heisann!Har litt hår på overkroppen, men ikke noe wow greier. Jeg vurderer å barbere det vekk (no homo) Er det sånn at håret vil bli lengere? Bli tykkere? Mer hår enn det var før? Kom litt fakta og egne erfaringer! 8796063[/snapback] nei, det vil bli akkurat som i ansiktet: håret er dødt, og det å kutte det har ingen virkning på hårsekkene. muligens vil det se tykkere ut da korte, nykuttede hårstumper ser mer massive ut, men det stimulerer ikke veksten på noen som helst måte. la det heller være, du gror nok til med tiden. alternativt kan du prøve dimoxinil. snopes.com har svarene Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nei, håret vil ikke vokse fortere. Det er bare en dum myte. . . Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nei, håret vil ikke vokse fortere. Det er bare en dum myte. . . 8796152[/snapback] Jeg kunne tenke meg at de "gamle" hårene er vel mer slitt og kanskje solbleka e.l osv.. Så det hårene som vokser ut vil vel kanskje bli litt mørkere og tykkere? Bare gjetter litt jeg nå altså.. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 voksing er bedre en "shaving", der drar du hårene opp med rota, ikke bare gjøre dem kortere Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bruk en pinsett og dra ut hår for hår Fungerer, men tar litt tid ^^ Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 men, hvorfor? om man vil ha hår, vil jeg mene at det å fjerne dem er et av de dårligere alternativene. Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 men, hvorfor? om man vil ha hår, vil jeg mene at det å fjerne dem er et av de dårligere alternativene. 8797468[/snapback] Hvis man ikke vil ha hår da? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 ...så er det ikke det trådstarter lurer på, med mindre han stiller spørsmål om økt hårvekst i frykt for å ikke være glatt nok, men det tviler jeg litt på. Lenke til kommentar
Gjest ! Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vil ikke at hårene skal vokse ut igjen seff. Jeg skrev: Vil hårene vokse mer? Altså, det var det jeg var redd for. Hvorfor fjerne de hvis det bare blir verre. JEG VIL IKKE HA HÅR PÅ KROPPEN! (no homo) Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 da, så. bare å vokse i vei, det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Når du vokser, og "drar de opp med rota", vil det ikke vokse ut nytt hår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå