Gå til innhold

xbox live i norge

larsugle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg fikk xbox live kit'en min for noen dager siden, og det funker suverent!

Jeg fikk en fyr i UK til å bestille et kit til hans hus og derretter sende det til meg.

Jeg har hørt at den amerikanske live kit'en også funker her. Det var en norsk fyr som sa det, og han prøvde det, og det gikk helt glatt! :)

Det eneste du må sørge for når du installerer xbox live på xbox'en, er at man må skrive inn et gyldig postnummer i uk, hvis man bestilte den kit'en som var fra uk, eller et gyldig postnummer fra USA hvis man bestilte den kit'en som var fra USA og videre.

Jeg skrev bare inn postnummeret til han fyren som bestilte kit'en for meg.

Det var veldig lett!

Xbox live er utrolig kult, og det er ikke noe lag i det hele tatt!

(Man må selvfølgelig velge de beste serverne hvis man skal spille lag fritt i 16 player.)

Jeg har både mechassualt, unreal championship og ghost recon.

Jeg synes ghost recon er det kuleste, siden der får man skikkelig bruk for headset'et og det er utrolig gøy å spille online, du blir helt ekta!

unreal er også utrolig gøy, og det samme er mechassualt!

Jeg har testet unreal 2003, men UC er mye kulere for der har man headset, og det blir en helt annen spillopplevelse når man kan si hvor fienden er, si hvilken vei de skal gå, gi ordrer, si når du trenger hjelp osv.

Mechassualt er utrolig morsomt i 8 player!

Spillet har vært helt lag fritt i alle gamesene jeg har joinet og alt går helt smooth!

Det er også veldig morsomt å snakke med de andre mens du spiller!

Det er mange som lurrer på om det er lag, og da kan jeg bare si: NEI!

ghost recon er så og si lag fritt, det blir bare lag hvis en fyr som blir sagt av data'en at han kun kan hoste med 6 players, da prøver å hoste med 16 players.

Men hvis man kan hoste med 6 players, og man presser det opp til 8 players, går det helt fint og lag fritt. (Det ville bli syk lag i CS hvis man prøvde og hoste 16player game når man takler bare 6 player)

Men det er jo mange som har så god linje at de kan hoste 16 player game uten noen problemer.

Jeg har joinet mange games med 12-16 player og det har vært helt lag fritt.

så og si alle serverne jeg har joinet har vært lag fri.

Det er bare de idiotene som prøver å hoste 16 player når de har 256-512k upload som klarer å lage lag. Jeg har 512k upload og jeg har hostet et game med 10 spillere og de som spilte sa at det gikk helt glatt og fint uten noe lag.

I mechassualt er alt helt lag fritt, og jeg har aldri opplevd lag, alt går helt smooth.

I unreal championship er det heller ingen lag.

Hvis man skal joine servere med 16 player, bør server host'en ha 1mbit upload og oppover.

Xbox live er lag fritt.

Xbox live er sinnsykt bra, og jeg vil anbefale alle til å bestille xbox live fra uk!

Jeg har møtt mange norske på xbox live allerede!

hvis dere har prøvd å spille xbox over internett med programmer som "xbox connect" og xbox tunnel på gamespy arcade, vil dere synes at xbox live er 10 ganger bedre, nei vent, 20 ganger bedre!

Mitt gamertag er: Genetic Dennis

Lenke til kommentar

helt utrolig...kommer garantert til å kjøpe dette. men kan jeg bestille live kiten jem til meg i norge, eller må jeg bestille d til en fyr i england og be han videresende den til meg?

kom igjen! flere som har bestilt kiten. skriv et par linjer om d funka eller ikke

Lenke til kommentar
kan jeg bestille fra usa og få den rett i postkassa? eller må jeg bestille til en i usa som videresender den til meg?

Inn med tesje ja :-) Nei, det nytter heller ikke, du må videre sende det. Evt dersom du finner webbutikker som vil sende, men ingen av de store gjør det iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...