Erelend Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei. jeg hadde tenkt å spandere en gitar eller 2 på meg etter sommerjobben. Er det noen som har noen erfaringer med disse? Det blir en: Select Super Sweede (til venstre) eventuelt Super Sweede den siste gitaren har jeg prøvd en gang og likte den veldig godt. Men hvordan er kvaliteten på disse gitarene? Den neste på listen er denne 7strengs Jackson gitaren (er ikke fan av fyren men likte gitaren) Noen som har litt info til meg om disse gitarene? Kvalitet? Prøvde uten hell i gitartråden så jeg håper noen kan hjelpe. Har spilt i gitar i 5 år... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. En post som tilbød en gitar til salgs er slettet. Geir Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg synes hagströmgitarer er skikkelig kipe! .. Kjøp heller en fender! Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 jeg synes hagströmgitarer er skikkelig kipe! .. Kjøp heller en fender! 8800466[/snapback] okay... Litt subjektivt inlegg det der. Har du noen begrunnelser? og nei jeg kjøper ikke en fender. telecasteren er for spesiell og min far har allerede en strat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva med Epiphone Les Paul? http://www.sound1.no/ Gitar/Bass >> Epiphone >> Les Paul Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har berre prøvd hollow-Sweden, og den var i mi meining heilt konge. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Hva med Epiphone Les Paul?http://www.sound1.no/ Gitar/Bass >> Epiphone >> Les Paul 8808563[/snapback] Nah... likte den coil-tap en på sweeden. Men har dere noen andre forslag til 7 strengs gitaren? Endret 8. juni 2007 av Erelend Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Må du ha 7-strengs, eller er poenget at det skal være en god metal/shred-gitar? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Sweeden er jeg nesten sikker på at jeg skal ha, men har ganske lyst på en 7 strengs gitar også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå