jahas Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 hei! Skal gå vk2 neste år og lurer på om dere har noen foprslag til særemne og problemstilling? Lenke til kommentar
merkur Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du tenker langt ser jeg Selv hadde jeg noen av bøkene til Jon Nesbø som særemne, husker ikke helt hva problemstillingen var, men var ganske greie bøker det. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Du tenker langt ser jeg Selv hadde jeg noen av bøkene til Jon Nesbø som særemne, husker ikke helt hva problemstillingen var, men var ganske greie bøker det. 8796157[/snapback] Nei! Skal lever inn ark om det i morgen, og har ikke tenkt på det :S Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg hadde særemne om Erlend Loe. Vi spekulerte i hvorfor Erlend Loes litteratur har blitt så populært, spesielt blant den yngre befolkningen. Nå skal jeg ikke avsløre alt, men stikkord er 'minimalistisk litteratur' og 'humor' for å nevne noe. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå