[dR]MiljO Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er denne forsterkeren bra? Den er jo ganske billig, men hvordan er den til normalt bruk? http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...270466&StuntID= Takker for svar Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg tviler på at dette er noe brukbart under koveret på den der. Siden den er på en budrunde hvor jeg antar startprisen er veldig lav og det er en helt ny forsterker, roper det faresignaler i alle himmel retninger! At den vil gi høyere lyd en spilleren klarer, ja, men det skal forsåvidt ikke noe serlig til heller. Men jeg kan garantere deg om du drar å ser på noe annet kommer du til å få mere kraft og bedre lyd! Endret 6. juni 2007 av Defus Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Så klart finner jeg noe bedre et annet sted. Men en kompis av meg kjøpte en forsterker der, og det var bra nok låt i den for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Altså hvis du syntes at denne forsterkeren gir nok lyd fra seg til ditt bruk, kjør på! Men jeg ville valgt noe annet fordi den forsterkeren er oppgitt med max watt.. jeg ville heller sett på Morel sin USAMPS eller Dynabel sin forsterker. for knappe 800kr mer får du en bedre forsterker. Eller 1700kr får du en JBL GTO forsterker. Endret 6. juni 2007 av Defus Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Okey.. Men hvis jeg skal ha 2 x 12" basser. Blir det grei lyd da? Hvordan er denne da? http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...270452&StuntID= Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fortell meg hvordan 2 stk 12 tommere du har. Navn Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 har ikke noe men skal gå til innkjøp av noe etterhvert.. bør jeg styre unna den forsterkeren da? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vet du hva jeg ville gjort om jeg var deg? Sett deg ned å gjør litt hjemme lekse. Egentlig bør man ikke stresse på å kjøpe ting. Hvis du skal ha to subber, burde du se på to kanalere som er billig eller en litt dyrere monoblokk. Se på merker som Usamps, ReAudio, Audison, Focal, Hertz og Soundstream. Prismessig er de litt dyrere enn det du finner på netthandelen. Men den kvaliteten du får vil jeg mene gjør det verdt det. Et eksempel: 2 stk REAudio RE koster 1200kr og en Usamps XT800 koster 1400kr. Hvis du kjøper samlet og tar kontakt i stede for å bestille på webshopen, får du som regel en discount. Det er alltid værdt et forsøk. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hadde ikke tenkt til å bråbestille Tror jeg tar meg en tur til Sverige utover høsten, og skjekker om jeg finner noe nice der Btw: Tusen takk for hjelpen Defus Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hold deg unna netthandelen og qxl du, er lite som er noe å ha der innen bilstereo Det er heller ikke stort å spare på å reise til sverige å kjøpe Ta en titt hos eltek du: www.dynabel.no Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Det er jo generellt biligere å kjøpe anlegg i sverige da.. Og når jeg bor 2 mil ifra grensa kan jeg jo bare ta det en gang jeg får lyst Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tja... ikke alltid det stemmer, men det er nå så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå