Elrohir Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ugh, jeg skal drøfte etiske problemer innenfor den bioteknologiske revolusjonen noen som har peiling på hva jeg kan skrive om? skal opp i morgen Endret 3. juni 2008 av Elrohir Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kan noen hjellpe meg med å lage enn fin innledning til temaene Homofili og statskirke... Lenke til kommentar
Aurela Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ugh, jeg skal drøfte etiske problemer innenfor den bioteknologiske revolusjonen noen som har peiling på hva jeg kan skrive om? skal opp i morgen Lån en 3bi bok på et bibliotek. Det er vel et eget kapittel om etikk, eller så er det i kapittelet om genteknologi snakk om etikk på slutten.. Husker ikke helt jeg.. Boka jeg har er vel skrevet av Hernes og Skaring eller noe slik. kan også hende du finner noe på denne siden.. Lykke til da:) Lenke til kommentar
Elrohir Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ugh, jeg skal drøfte etiske problemer innenfor den bioteknologiske revolusjonen noen som har peiling på hva jeg kan skrive om? skal opp i morgen Lån en 3bi bok på et bibliotek. Det er vel et eget kapittel om etikk, eller så er det i kapittelet om genteknologi snakk om etikk på slutten.. Husker ikke helt jeg.. Boka jeg har er vel skrevet av Hernes og Skaring eller noe slik. kan også hende du finner noe på denne siden.. Lykke til da:) Takker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kom opp i KRL jeg også, men et tema som er stort der alt skal taes med. TEMA: Gudsbegrep og menneskesyn i de forskjellige religionene. Valgfri oppgave: Studie tur til Polen og Auschwitz Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få denne oppgaven bra Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kom opp i krl jeg å. om Filosofi og etikk. noen andre som har kommet opp i det som kunne hjulpet meg litt? Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kom opp i KRL "Ord Frå hjartet" Kapittel 2 i "Midt i vår kvardag" boka. Handler om salmer, visdomslitteratur og brev. Er det noen som har komt opp i noe liknende før eller nå som kan hjelpe meg å komme i gang? Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 noen flere en meg som har kommet opp i gresk mytologi?? Kom opp i det (og verdensreligionene) for tre år siden og fikk 6'er!! Lykke til Skal du lage foredrag? fikk 5+ så er fornøyd med det ; ) Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 likheter mellom Humanismen og Kristendommen, er jo umulig????Jeg tror du forvirrer humansime med human-etisk;) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 KRL I morgen Så å si ferdig med Power point. Blir nok ikke 6'er på meg i år.. :S Kanskje. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Yes, fikk en femmer, ganske fornøyd med det. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet noen aktuelle spørsmål knyttet til humanismen? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Fikk vite at jeg kom opp i KRL 8.30 i dag. Fikk temaet "Mennesket i religionen" Obligatorisk emne: Verdensreligionen Noen som kan noen likheter mellom Jødedommen, Hinduismen og Islam? Endret 11. juni 2008 av bokhylle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå