CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det utales Bifil. Han har tilogmed sagt at endel folk kaller han det. Så da må vi begynne med det også.. K? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Når dere besøker siden min så snask dere å bruk opera! So what.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det utales Bifil. Han har tilogmed sagt at endel folk kaller han det. K? joo... men var redd en eller annen teit (og brisen) moderator skulle banne meg for å være ekkel mot andre "mennesker" på forumet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 who cares about bireals homepage anyways? Utifra som dere poster så vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Det utales Bifil. Han har tilogmed sagt at endel folk kaller han det.Så da må vi begynne med det også.. K? FU! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det utales Bifil. Han har tilogmed sagt at endel folk kaller han det.Så da må vi begynne med det også.. K? FU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå