b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Når dere besøker siden min så snask dere å bruk opera! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 har du så mange besøk? slutt å kødd a bruker opera btw.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 har du så mange besøk? slutt å kødd a bruker opera btw.. http://www.b-real.net/pix/Site.report.gif Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 No offence, men hvorfor har 30000 vært innom siden din og lest i dagboken din? Pleier det liksom ikke å være noe annet der? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg bruker bare Opera! Men så er jeg aldri innom dagboken din da. Tror jeg var innom en gang, det holdt Kanskje det er fordi Opera brukere ikke har like stort behov for å lese andres dagbøker Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Mozilla er kongen Lenke til kommentar
8===D Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Legg merke til at breal har bl.a. en avatar som ligger på b-real.net og ellers andre bilder her på forumet. Det gjør at hver leser av en breal-post legger igjen et bidrag til b-real's pene stats. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg bruker opera, men identify as MISE 5.0... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvorfor lage en tråd om dette......? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvorfor lage en tråd om dette......? Hvorfor i det heletatt svare, tok du ann Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 B|Real: hvor fikk du tak i site report? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 åja, skjønner nå... bkmedia hoster det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har bare IE! hadde opera før er reinstallerte XP men gidder ikke å installere det igjen. ikke enda anyways. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har bare IE! hadde opera før er reinstallerte XP men gidder ikke å installere det igjen. ikke enda anyways. ikke opera? fordi du må installere det? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Vell det var vell den dummeste grunnen noensinne. Har også på Idenity som MSIE5.0. Har nå slått over da. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvorfor lage en tråd om dette......? Hvorfor i det heletatt svare, tok du ann Ja, si det. Hvorfor måtte du kommentere? Det var vel bare en impulsiv handlig, som eksploderte ut av frusterasjon :wink: Godt nok svar? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jeg bruker netscape! Hvorfor? jofordi jeg synes synd på de .... de var jo størst før .. og nå er de ikke på den lista de engang .... PS: og fordi Hw.no og Startreknorge.com henger seg i IE Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Vell det var vell den dummeste grunnen noensinne.Har også på Idenity som MSIE5.0. Har nå slått over da. Oh...du sier noe... Det kan være forklaringa Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 who cares about bireals homepage anyways? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå