borninsin Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei. volkswagen passat, er dette en driftsikker bil? den har gått 195K og er eu godkjent og i bra stand. Mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gi oss LITT mer å gå på da! Motor, modell, etc. Generelt var vel Passaten gjennomsnittlig bra til neste siste modell kom i slutten av 90-tallet. Den modellen havnet nok nederst på alle tabeller over feilfrie biler. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er vel 97 modellen du tenker på som var full av feil? Tror det var den, men etter den bilen tok det seg nå en god del opp igjen, og rundt årtusenskiftet ble det hvertfall ganske gode biler igjen. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 sorry, 1994 modell, 2.0 bensin Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg, trenger raskt svar?? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hadde en 1991 mod passat 1.8 (GL tror jeg). Det er den kjipeste bilen jeg har hatt noen sinne, den var faktisk kjipere enn en gammal 1985 mod Dopel Rakett 1,6s. Ville heller hatt etpar middels gode sko. Lenke til kommentar
kennyo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du kan prøve NAF's bruktbilrapport (fra 2001 eller 2003). Her bør du finne litt om typiske feil og mangler på denne bilen. Fant ikke link på nettet nå, men du kan jo kontakte din nærmeste NAF-stasjon. Kjenner ikke til noe om denne bilen selv, annet enn at jeg generelt er meget skeptisk til kvaliteten på VW/Audi etter at flere bekjente nærmest har klippekort på verksted... På den annen side er det jo mange som er fornøyd også... Generelt er det jo viktig å sjekke at den er godt vedlikeholdt, uansett bil. Lenke til kommentar
joka Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 2,0 115 hk. motorkode 2E vanlige feil: bremsecalipere bak, kjølevifte, tenningslås, dårlige lys (det er ikke relè på hovedlysene), spindel-ledd, rust på bremseskiver bak... dårhåndtakene kan lage mye h***ete på vinteren. høyt oljeforbruk er og vanlig på 2E motoren Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Søskenbarnet mitt som er dreven mekaniker sier at det ofte dukker opp en del problemer når en passat klokker over 200 000. Men jeg kan ikke gå god for dette siden jeg så vidt klarer å skifte dekk ^^ Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kjenner en som har en 93 Passat! Ryker en ting kommer det garantert til å ryke mer i nær framtid. Typisk VW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå