Lyskryss Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har ikke sett på maken. Hadde et geforce4 TI4600 kort som jeg spilte silent hill 2 på før og det fungerte sånn tålig bra. Kjøpte nå et Radeon 9700 PRO kort og prøvde spillet og da hakket det noe så inni helvete når jeg møtte på fiender. Fikk nesten 14000 på 3Dmark så jeg tviler på d er noe feil med kortet. Noen som kan hjelpe?? Har prøvd alle nye drivere, men det hjelper ikke. Hilsen en som angrer noe jævli på at han bytta skjermkort!!!!! Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har du sjekka om det har kommet noen oppdateringer/patch'er til spillet? Sjekk hjemmesiden til produsenten. Lenke til kommentar
Lyskryss Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 D finnes ingen patch så vidt jeg kan se. *Frustrert* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 åssen drivere bruker du til skjermkortet? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sjekk driverne til hovedkortet også, har du VIA burde du ha de siste driverne, samt alle nye patcher og drivere til spill og skjermkort. Direct X 9.0 final er heller ikke noe å forakte Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sjekk forumet til www.rage3d.com Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bytte ett GF4 4600 mot ett 9700pro er jo maaaadness i seg selv da! Da har du for mye penger mener jeg Tilbake til problemet kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Er det noen andre der ute med 9700 som har samme problem? Lykke til! Lenke til kommentar
Lyskryss Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Slo av shadows og da gikk det helt enormt. Håper det kommer en patch snart..... Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå