haagen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) VK1 Allmenfag Hei har eksamen i muntlig matte snart, å lurer veldig på hva som er lurt å ta med i sin lille "regelbok" å gjærne andre tips. Funker den eksamen sånn at jeg regner ut høyt fåran sensorn eller skal jeg forklare hvordan man løser oppgavene? Trenger virkeligt hjelp.. -Takk. Endret 11. juni 2007 av haagen Lenke til kommentar
Honda10hk Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 VK1 AllmenfagHei har eksamen i muntlig matte snart, å lurer veldig på hva som er lurt å ta med i sin lille "regelbok" å gjærne andre tips. Funker den eksamen sånn at jeg regner ut høyt fåran sensorn eller skal jeg forklare hvordan man løser oppgavene? Trenger virkeligt hjelp.. -Takk. 8795457[/snapback] det jeg har tenkt og gjøre er å ha utregningen på overhead og forklare hva jeg har gjordt. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 VK1 AllmenfagHei har eksamen i muntlig matte snart, å lurer veldig på hva som er lurt å ta med i sin lille "regelbok" å gjærne andre tips. Funker den eksamen sånn at jeg regner ut høyt fåran sensorn eller skal jeg forklare hvordan man løser oppgavene? Trenger virkeligt hjelp.. -Takk. 8795457[/snapback] det jeg har tenkt og gjøre er å ha utregningen på overhead og forklare hva jeg har gjordt. 8795578[/snapback] Det blir det ikke tid til, vi får oppgaven 30min før vi skal inn til den muntlige. Men hva er bra å ha med i min regelbok? Lenke til kommentar
haagen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Eksamen i mårn, og enda ikke begnyt med forberedinga mi, noen som kan hjelpe meg å si hva jeg bør ha i min regel bok evt. lese/pugge på noe? Trenger tips/help kjapt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dere bruker ikke regelbok i muntilg eksamen da.. Sensor: kan du vise meg hvordan jeg finner hypotenusen i den trekanten ved hjelp av de to katetene? Du: vent litt, skal bare se i regelboka! Lenke til kommentar
haagen Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Dere bruker ikke regelbok i muntilg eksamen da.. Sensor: kan du vise meg hvordan jeg finner hypotenusen i den trekanten ved hjelp av de to katetene? Du: vent litt, skal bare se i regelboka! 8833772[/snapback] Haha, nei vi har en 30min forberedelsetid, å da kan jeg bruke regelboka til å regne ut oppgavene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå