Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen: Muntlig matte HJELP!

Anbefalte innlegg

VK1 Allmenfag

Hei har eksamen i muntlig matte snart, å lurer veldig på hva som er lurt å ta med i sin lille "regelbok" å gjærne andre tips.

Funker den eksamen sånn at jeg regner ut høyt fåran sensorn eller skal jeg forklare hvordan man løser oppgavene?

Trenger virkeligt hjelp..

-Takk.

Endret av haagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VK1 Allmenfag

Hei har eksamen i muntlig matte snart, å lurer veldig på hva som er lurt å ta med i sin lille "regelbok" å gjærne andre tips.

Funker den eksamen sånn at jeg regner ut høyt fåran sensorn eller skal jeg forklare hvordan man løser oppgavene?

-Takk.

8795457[/snapback]

det jeg har tenkt og gjøre er å ha utregningen på overhead og forklare hva jeg har gjordt.

Lenke til kommentar
VK1 Allmenfag

-Takk.

8795457[/snapback]

det jeg har tenkt og gjøre er å ha utregningen på overhead og forklare hva jeg har gjordt.

8795578[/snapback]

Det blir det ikke tid til, vi får oppgaven 30min før vi skal inn til den muntlige.

Men hva er bra å ha med i min regelbok?

Lenke til kommentar
Dere bruker ikke regelbok i muntilg eksamen da..

Sensor: kan du vise meg hvordan jeg finner hypotenusen i den trekanten ved hjelp av de to katetene?

Du: vent litt, skal bare se i regelboka!

:ph34r:

8833772[/snapback]

Haha, nei vi har en 30min forberedelsetid, å da kan jeg bruke regelboka til å regne ut oppgavene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...