Ingen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Får 9472 poeng i 3dmark2001SE(build 330). "Problemet" er at jeg nettopp har skaffet med et Radeon 9700 og hadde ventet en god del bedre! Dessuten går Morrowind framdeles tregt. Så hva er flaskehalsen? Har jeg kødda det til med grafikkortet (drivere 6.13)? Maskina mi: Dell 8200 Intel P4 1,7ghz 256mb rdram PC800 intel 850E (ikke helt sikker...) 40 gig harddisk med ca. 13GB ledig WinXP Sapphire Radeon 9700 (non-pro) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det er prosessoren som er en wilmette. Northwood prosessorene er mye "kraftigere", med en slik hadde du nok fått bedre score. Men den slik, kan du bruke en NW prosessor på et Willamette hovedkort. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 den scoren virker helt grei på det systemet der Lenke til kommentar
Ingen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 wilmette=? Willammette=? Uff nå har jeg visst detti av lasset... Har nå oftest trodd RAM-en var det svake punktet, skulle nok gjerne hatt mer av det. Men i perspektiv av at det begynner å bli normalt med 1ghz mer på cpu-en...hehe Har hørt at intel hovedkort ikke lar en overklokke...går det an å omgå det? Hvor får jeg eventult kjøpt en sånn overgangsdings? Og dell 8200-serien skulle være så framtidsrettet, haha! Ikke AGP 8x, ikke støtte for Northwood, RAM som går ut av markedet etter noen måneder, null ekstra 3,5" og 5,25" -plasser. zapper: kanskje den er grei, det som derimot ikke er greit er at tunge spill som Morrowind framdeles går i myra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå