nextri Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Kjøpte for en tid tilbake et Mustec Gsmart Mini3. Noe jeg synes er ett stort drittkamera. Det går an å få noelunde greie bilder hvis du står helt stille om sommeren ute i det skarpeste lyset, men jeg tenkte på det mer som et kamera jeg kunne bruke på fester og i det hele tatt innendørs. Har bestemt meg for at jeg MÅ ha casio Xilim M2. Ser helt genialt ut. med innebygget MP3spiller og alt. noen som har prøvd dette? Det er "nesten" like lite som mini3, men med lcd skjerm og kanskje viktigere, blitz. Raskt på avtrekkeren, og 2 mpixler. Har ikke tenkt å printe ut så mange bilder, så da holder vel 2 mpixler. Skal helst brukes på web. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det ikke blitz på Gsmart Mini3 ? Da skal jeg ikke ha det alikevel. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 nei, ikke blits, ikke lcd skjerm, ikke autofokus. egentlig ingenting. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har ett ixis v3, og ett gsmart mini II egentlig en god kombinasjon. Men jeg har da tatt mange brukbare bilder med mini II-kameraet mitt... Ellers så vurderer jeg ett slikt exilim jeg også, men når du kjøper så husk på å kjøp 2.1 pixelvariantetn, det selges nemlig fremdeles den varianten meg 1.3 pixler... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 ja, skal huske det. Exilim EX-M1 har 1.3 MP. Har lest mange tester, og de fleste kommer frem til at Ex-M2 er et veldig bra kamera, Størrelsen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nå har jeg gått til innkjøp av ett Casio Exilim også. Kjøpte det med 2.1 mp. Kjøpte den varianten som har mp3spiller. Fy f..., dette er ett stykke morsomt leketøy. Ikke så gærnt som kamera heller, selv om det ikke er så bra bilder som jeg hadde ventet meg. Mini II er ikke SÅ langt bak i kvalitet på utebilder når det er lyst, men har jo ikke blitz da. Jeg kjøpte mitt på Ekjøp, og der kostet det rett under 4000.- Meget kompakt, meget forseggjort, ett herlig lite stykke kamera med ++ Lenke til kommentar
nextri Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Må kjøpe meg ett jeg og når jeg får lønn. Hvordan er kvaliteten på bilder tatt inne? Lenke til kommentar
kikken Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kvaliteten er overraskende bra. God blitz, også antirøde-øynefunksjon. Ett morsomt og innholdsrikt kamera Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Vi har testet M1 her på Akamera.no: http://www.akamera.no/tester/casio_exilim_...x_m1/index.html Det er et kult kamera, men har svært dårlig bildekvalitet i forhold til vanlige digitale kameraer. Det virker som om M2 er det samme kameraet men med høyere oppløsning, dessverre vil ikke det hjelpe særlig på bildekvaliteten. MLW Lenke til kommentar
kikken Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hmmm, merkelig. Jeg har ett Ixux v3, og exilimen er jo ikke SÅ dårlig da. 2.1 pixelutgaven er nok noe bedre enn 1.3 pixelutgaven da. Dere får nok ta å teste ut den nye modellen før dere automatisk vurderer den i forhold til den gamle selv om de ser lik ut på overflaten :-) Lenke til kommentar
nextri Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Er billedkvaliteten god nok til å brukes på web, eller til visning på TV? Har ikke tenkt å printe ut så mange bilder. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har kaftisk rukket å fremkalle noen bilder, og de ble ikke så dårlige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå