Egil87 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hei! Skal ha ny pc og skal kjøpe asus striker extreme, men satser på EXO versjonen av 8800GTX fra PoV. eller er det bedre å kjøpe skjermkortet fra asus siden det er fra samme leverandør som hovedkortet jeg skal ha? Og: Hvis jeg kjøper EXO versjonen fra PoV som allerede er klokket litt opp, vil jeg da kunne klokke det høyere enn de som kommer med vanlig clock? Endret 6. juni 2007 av Barland Lenke til kommentar
Megern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Skal ha ny pc og skal kjøpe asus striker extreme, men satser på EXO versjonen av 8800GTX fra PoV. eller er det bedre å kjøpe skjermkortet fra asus siden det er fra samme leverandør som hovedkortet jeg skal ha? Og: Hvis jeg kjøper EXO versjonen fra PoV som allerede er klokket litt opp, vil jeg da kunne klokke det høyere enn de som kommer med vanlig clock? 8795110[/snapback] Det skal ikke være noen forskjell på ytelse her. EXO vil nok ikke klokke høyere, men det er det ingen fasitt svar på. Det er også mulig at du er heldig med EXO kortet og det klokker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå