Magz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva er forskjellen mellom AGP 8X og 4X.? Hva er best å kjøpe? :-? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva er best av 0.5l cola og 1.5l cola? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 liker ikke cola :o Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva er best av 0.5l cola og 1.5l cola? Mellom 0,5 og 1L blir mer korrekt. Men husk at dagens kjøpere ikke klarer å drikke mer en rund 0,5 annyay. Men er det 1L så bare ta det, vet ikke når man klarer å drikke så mye....... Si ifra hvis du vil ha en annen forklaring i tilleg. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Dobbelt så bra???? Scorer bare bitte litt mer på mange tester............ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ingen skjermkort o.l utnytter 8xagp fullt ut uansett, 8x agp blir interessant om 12 år eller 1.. kommer vel helt an på hva du har av skjermkort, har du et 8xagp skjermkort så kan du like godt kjøpe hk som støtter 8x, men uansett så blir resultatet det samme.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 liker ikke cola :o er du syk mann? DU TRENGER HJELP!!!! Lenke til kommentar
Magz Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg liker cola.....bare ikke når han stygge fra bergen spør Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Stav skulle dere hatt ! :-? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Forskjellen mellom AGP4x og AGP8x er som regel bare beskjedne 1-2% Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 På tross av noen småfrekke poster føler jeg for å gi et mer utdypende svar. AGp porten har siden AGP1 brukt 66mhz og det gjør den forsatt. Forskjellen er at agp8x kan sende 8 ganger mer data per clokkrate en AGP1X. AGP4X kan sende 4X mer en AGP1X. Altså kan AGP8X overføre dobbelt så mye data som AGP4x. Du har kasnje hørt om AGP pro? det er det samme som AGP4X, bare med støtte for mer overføring av strøm gjennom AGP Bussen(så vidt jeg vet). Nå må man ikke la seg lure til at man kan oppnå dobbelt så god ytelse med AGP8X, fordi (1): AGP porten er ikke flaskehalsen og (2) Yterst få applikasjoner er opptimalisert for AGP8X. Man kan, som sagt før, ikke forvente seg mer en 1-3% bedre ytelse, litt avhengig av oppset. Et Agp8X kort med 64MBram vil ha mer nytte av AGP8X, fordi den oftere vil trenge å få tillgang til hovedminnet, mens ett 128 Mb kort vil kunne lagre mer lokalt, og sjeldnere trenger større båndbredde på AGP porten. En AGP8X port og kort er bakoverkompitabel. Det betyr at du kan sette et 8X kort i en 4X port, eller et 4X kort i en 8X port, men farten vil alltid bli styrt av den seinest e(logisk nokk) Håper det oppklarte og att alt var korekt. Ellers så er det bare å be om utfyling hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har et Asus A7N8X Deluxe hovedkort og det har 8x AGP Pro slot. Pro betyr vel bare at den kan levere mer strøm til AGP porten (som nevnt av P@rm@nn), slik som endel profesjonelle 3D-kort krever (3Dlabs Wildcat serien osv.) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Også støtter AGP8x (Rev. 3.0) andre former for "overføringsmetoder", med rev. 2.0 kom SBA (Side-Band Adressing) og FastWrites, med rev 3.0 kom det noe annet i tillegg, pluss "utvidelse" av f.eks SBA. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 PLz alle sammen, ikke skli ut av posten så fort. AGP 9x er vel bedre enn AGP4X noe som sier seg slev egentlig. Om du trenger det er en annen sak Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 PLz alle sammen, ikke skli ut av posten så fort. AGP 9x er vel bedre enn AGP4X noe som sier seg slev egentlig. Om du trenger det er en annen sak w00t w00t AGP 9!!!!! Eg trudde me bare var komt til AGP 8 eg... Anyway AGP 8 kjem til, og holder på, å verte standaren for nye HK og skjermkort, sjølv om, som nokon over meg nevte, ytelseforskjellen er minimal (iallefall foreløpig). Da er igrunn bare eit pr triks ifra hovedkortprodusentane. (det kom ut hk som støtta agp 8 nokre månader før du kunne få tak i skjermkort) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva er forskjellen mellom AGP 8X og 4X.? Hva er best å kjøpe? :-? Tja 8x er jo fremtiden, men i dag får du ikke noe spesielt glede med et 8x AGP kort. Altså forksjellen er så liten at du ikke merker noen forskjell mellom 8x og 4x AGP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå