Gå til innhold

hjelp til kjøp av ny "student"pc.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe en bærbar PC, og trenger litt hjelp. Jeg har ikke lyst til å bruke så veldig mye, regner med at jeg kan få en brukbar PC til ca 7000?

Det jeg skal bruke den til er for det meste surfing, tekstbehandling, kanskje litt photoshop, og å se film.

Har ikke sånn veldig mye å si når det gjelder design så lenge den ikke er grisestygg. :p

Jeg vil gjerne at den skal være litt rask, men det viktigste er at det er litt plass på den, sånn kanskje 120 GB ellerno...?

Jo, også er det et pluss om den har ok batteritid.

:)

Annem

Endret av Annem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til ditt bruk ville eg kanskje gått for en Lenovo ThinkPad R60e (5895 kr på netshop)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49643

Disse maskinene har god byggekvalitet, er støysvake og blir normalt ikke overopphetet slik enkelte andre billige pcer fort blir.

Denne modellen ha rbare 60 GB da.. men om du kjenner noen som kan litt med data så får en kjøpt en en harddisk på 00-160GB for 600-1000 kr.

Det finnes en rekke andre billige bærbare maskiner, men litt skiftende kvalitet på de. Vil anbefale deg å holde deg unna de billigste Acer og Toshiba maskinene. Kjenner mange som har problemr med de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...