South_Bridge Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som kan anbefale dB på en vifte, typen kabinett og ultrastille og som fremdeles går rundt. Meninga er å beholde litt luftstrøm samtidig som jeg skifter ut de viftene jeg har i dag(80mm) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det blir jo så lavt som mulig da. Det står også ofte oppgitt hvor mye lyft som flyttes så kan du sammenligne. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Joda... dette skjønner jeg jo. Men jeg vet jo ikke hvor mye XXm3 i luftflytting er egentlig. Så egentlig var det et erfaringspm til de som kanskje har en papst 9dB og en 20dB... forskjellen, merkbar? Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Så lenge du holder de under eller rundt 20dBA, merker du veldig lite forskjell. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Da er det jo greit, for jeg ønsker jo selvfølgelig å ha litt luftgjennomstrømning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå