Gå til innhold

Detaljer om FIFA 08 (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over at de ikke klarer å lage et Fifa spill som ser bra ut på PC? I forhold til Xbox360 versionen er jo Fifa 07 direkte primitivt visuelt sett... Jeg ser på screenshots'ene av Fifa 08 til Xbox360 og sikler, men vet at når det da kommer til PC sitter jeg med en utgave som ser kliss lik ut Fifa 07\06\05.. :/. Er vel det eneste spillet jeg har vært borti som har vist såpass vanvittig forskjell i grafikk mellom PC og konsoll (til konsollens favør)

Se vedleggene for sammenlikning av Fifa 07 på Xbox360 og PC.. er jo en helt annen grafikkmotor ser det ut som..

PC

post-29220-1181135859_thumb.jpg

Xbox 360

post-29220-1181135877_thumb.jpg

8796607[/snapback]

U er overhodet ikke den eneste som iriterrer dg over d. jeg registrerte mg for jeg måtte svare på detta. jeg er så forbanna på Sony å Microsoft & EA. Til X-Box 360 & PS3 for første gang nå, vil grafikken, game playet være så MYE bedre en pc versjonen, Å da spørr jeg mg hvorfor? For d første så kan PC knuse grafikken til X-Box 360 & PS3 om bare Pc spillprodusentene begynner å gidde å satse på Pc spill, detta gjelder så mye spill, d tror virkelig ikke folk spiller på Pc, hvorfor lages d spillkontroller til Pc da, for morro skyld, tror ikke d. D går helt strålende ann å spille Fifa, Forza å andre spill på pc, Forza er jo bare på X-Box 360, forbanna Microsoft som har kjøpt rettigheter til d spillet seff å mange andre.. :(

Å d er ikke bare å kjøpe en konsoll som alle sier, å at d er så mye dyrerer å lage HD grafikk til pc som d er på konsollene, d satser jo Milliarder på d der, så hvorfor ikke gi pc brukerne litt glede å, ikke gi ut crap versjoner i forhold til konsoll versjoner, eneste grunnen EA gjør d å andre Spillsekslaper er for d forbanna PENGA som styrer denna verden på alt... Blir så provosert å sint. D skal ha oss til å kjøpe å kjøpe, men lage litt kvalitet over Pc spilla d gjør d ikke. D bare gir dem ut for at d må, d kunne like godt skippa d når d gir ut så mye dårligere versjoner en konsoll..

Å man kan ikke bare gå å kjøpe en PS3 & X-Box 360, må å ha en HD Ready TV, hvis u da vil ha annen grafikk en på pc. Så d blir dyrt, kunne heller kjøpt mg feteste grafikk kortet som fantes, å spilt d der om d bare lagde spill av kvalitet. Ville blitt så mye billigere, en å kjøpe HD Tv, å Konsollen, å spillet..

Vi får se når d blir HD grafikk på pc da, d er så langt et pc spill md HD grafikk, å d er en skandale når man vet hvor bra grafikk man kan få på pc om d bare satses, men må nok vente en stund til på før d kommer. Må vel kjøpe mg HD Tv, å Konsoll da hvis jeg skal ha noe glede av spilla framover! Spess Fifa D er ille, men hvilket valg har jeg om jeg vil ha kvalitet når jeg spiller..

Men så lenge dissa konsollene satses mest på, så kommer Fifa i andre rekke, d burde gitt ut samma versjon til alle konsoller inkludert pc.. D gir bare ut en dritt versjon på pc for å tjene penger, ikke for å tenke på kundene sine å gi litt kvalitet tilbake..

Å jeg vet nå mange er uenige, å sier kjøp en X-Box & HD Tv da å slutt å klag, å d koster sykt mye å få HD grafikk på Pc, da sier jeg hvor mye tror u d kostet å itegrerer på X-Box & PS3 HD grafikk, like mye til sammen ca som d ville kostet å gjort d samma på pc.. Vi får bare håpe snart at vi får HD grafikk, å samma spill vesjonene på pc å som på konsoll. Hvis ikke blir jeg forbanna fordi om d ikke hjelper noe :p

Trodde d kom i September jeg, ikke Oktober, vente en 1 måned ekstra :( :(

Detta ble langt, Hehe :p

Ha en fin Mandag all sammen :)

C'ya later. Dere blir ikke kvitt mg så lett nå :p Kom md deres svar å jeg svarer senere ;)

Beste Hilsen Espen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

uansett hva folk sier og mener om pes vs fifa handler det om tradisjon, det skal mye til å "bikke" fra den ene til den andre, jeg på min side har vært trofast fifa-fan siden 97 og nesten aldri spilt pes, det er noe med det spillet som bare er helt feil:P

hehe

nå sier jo alltid fifa da dessverre at det skal komme noe nytt og revlusjonerende denne gangen, det er samme regla hvert år! får HÅÅÅPE at alle feil fra 07 er luket vekk og at det er duket for tidenes fotballspill opplevelse! nå som endelig finting er tilbake kan det jo hjelpe på en del:) da kan det bli bra! men trenger et helt annet frispark oppsett, samt at man kan bevege muren i tillegg, dessuten er det for simpelt og score fra kanten med skudd på xbox 360, det er bare sikte og skyte over keeper hver bidige gang.P

men har som alltid like klokketro på det de sier om at "DENNE gangen" så spillet er allerede forhåndsbestilt og jeg gleder meg som en faens unge:D

anyway

fifa + 360 = mange herlige kvelder med gutta og penger i potten :love:

Lenke til kommentar

Trodde d kom i September jeg, ikke Oktober, vente en 1 måned ekstra :( :(

Detta ble langt, Hehe :p

Ha en fin Mandag all sammen :)

C'ya later. Dere blir ikke kvitt mg så lett nå :p Kom md deres svar å jeg svarer senere ;)

Beste Hilsen Espen.

9084690[/snapback]

hehe det lanseres 18 oktober og skal være i butikkene da:) men man kan jo bestille da seff;):) bestilte fifa og gta 4 her nå til 1200 spenn eller noe, klarer ikke vente jeg:D endelig gta til 360!!:D:D:D

:thumbup:

Lenke til kommentar
uansett hva folk sier og mener om pes vs fifa handler det om tradisjon, det skal mye til å "bikke" fra den ene til den andre, jeg på min side har vært trofast fifa-fan siden 97 og nesten aldri spilt pes, det er noe med det spillet som bare er helt feil:P

hehe

nå sier jo alltid fifa da dessverre at det skal komme noe nytt og revlusjonerende denne gangen, det er samme regla hvert år! får HÅÅÅPE at alle feil fra 07 er luket vekk og at det er duket for tidenes fotballspill opplevelse! nå som endelig finting er tilbake kan det jo hjelpe på en del:) da kan det bli bra! men trenger et helt annet frispark oppsett, samt at man kan bevege muren i tillegg, dessuten er det for simpelt og score fra kanten med skudd på xbox 360, det er bare sikte og skyte over keeper hver bidige gang.P

men har som alltid like klokketro på det de sier om at "DENNE gangen" så spillet er allerede forhåndsbestilt og jeg gleder meg som en faens unge:D

anyway

fifa + 360 = mange herlige kvelder med gutta og penger i potten  :love:

9198325[/snapback]

D er sant, jeg har vært Fifa Elsker i ca 10 - 11 år :) Å endelig i år tror jeg virkelig Fifa kommer til å gi ut et spill som 90% Fifa Fans vil komme til å elske :) Har prøvd PES hos 3 av Fettera mine, d var kult, men nesten for inviklet om man virkelig skal sette seg inn i d, å har lest at 08 versjonen skal ikke bli noe mindre avansert.. Så trenger snart Professor grad for å spille PES :p

jeg å er lei av at d sier d skal bli så mye bedre denna gangen, sier d år etter år, å eneste dem forandrer på er litt, å starter noe helt nytt, som ikke blir helt ferdig, d blir d i neste, å i neste spill en ny ting d ikke fulfører helt, å sånn fortsetter d... La oss endelig håpe d vil gi ut i år en som vil være 100% ferdig :) Å lage mål fra Midtbanen på Fifa 07 på PC er Simpelt som bare d, keeperen står altid så langt ut, så enten går den over han, eller i tberliggeren ned, eller så prøver han redde den, men ender md å slå den i mål. Keeperene på Fifa må bli SÅ MYE bedre en d noen gang har vært, å endelig ser d ut som vi skal få Finter som er en stor del av Football :D

jeg gleder mg SYKT Å! :) Har i annledningen kjøpt md Full HD TV, å PS3 for å få best glede når Fifa 08 kommer om kort tid håper jeg :) Klarer nesten ikke vente :D Men desverre så må jeg vente :(

Damn, kommer d ikke før 18 Okotber, d er jo evigheter til, nesten 1 måned lengere å vente en d vanligvis har vært, men hvor har u funnet ut d kommer da, overalt jeg ser står d 4Kvartal, noen plasser sto d i Okotboer en gang å, men noen dager senere leste jeg på Fifa08 sin offisiele hjemmeside at d skulle komme mellom 27 - 29 September :) Så håper den sistnevnte der stemmer :) For da kommer d ca 14 dager etter bursdagen min :D Å spurte en på SpaceWorld nær mg, han hadde snakka md en i EA, å han visste ikke en gang når d kom ut, så ser ut som vi må foreløpig leve i uvitende om når d egentlig kommer. Men la oss håpe d komme innen September :)

Kult. Men Nå ser d desverre ut som at GTA er utsatt til Februar 2008 for både PS3 å X-Box.. :( Ikke vært noen kjempe fan av d spillet, men kjipt for d som må vente enda lenger på d :(

Så la oss håpe Fifa 08 kommer snart, å vi får å håpe d tar pusten av oss, har hørt at grafikken skal være helt SINNSYK, så d tviler jeg ikke på.. Er så spent..

Ha en Fin Torsdags kveld/natt å god helg, å fortsatt fin sommer av d som er igjen av den :) Snart er d Høst å Vinter, å da blir d bare Fifa 08 for mg, nesten i hvertfall :D:p Skal ha mg NHL 08 å, å seff NFS - Pro Street når d kommer i slutten av året :) Å andre spill som kommer som kan virke interessante, men d 3 er førsteprioriterte for mg i år i hvertfall :) Blir nok mange 1000 Timer Fifa 08 før 09 versjonen kommer neste år :p:thumbup::)

Edit: Fant akkurat ut at endelig er d annonsert når Fifa 2008 kommer. I hvertfall versjonene til PS3 & X-Box 360. 27 September er datoen I Skandinavia, 25 I U.S.A, å UK Release 28 September.. Vet ikke når den kommer til PC, sjekket ikke d andre konsollene utenom X-Box 360 å PS3, men dere kan sjekke selv på linken jeg gir dere.... http://www.tothegame.com/game.asp?id=6821

D kommer til å bli helt SINNSYKT, nedtellingen har startet nå, 5 uker på Mandag :) :) :) :) :) Har ikke ord for HVOR mye jeg gleder mg :D :D Weeeee :D :D :D :D :D :D :D :D

Ha en fin kveld, å fin helg :)

C'ya later :)

Beste Hilsen Espen.

Endret av Goliath_10
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det mange som kommer til å kjøpe fifa 08 til ps2 og spille online?? Lurer på om jeg skal kjøpe fifa 08 til ps2 eller pc for å spille online...

hehe

anyway

fifa + 360 = mange herlige kvelder med gutta og penger i potten  :love:

9198325[/snapback]

D er sant, jeg har vært Fifa Elsker i ca 10 - 11 år :) Å endelig i år tror jeg virkelig Fifa kommer til å gi ut et spill som 90% Fifa Fans vil komme til å elske :) Har prøvd PES hos 3 av Fettera mine, d var kult, men nesten for inviklet om man virkelig skal sette seg inn i d, å har lest at 08 versjonen skal ikke bli noe mindre avansert.. Så trenger snart Professor grad for å spille PES :p

jeg å er lei av at d sier d skal bli så mye bedre denna gangen, sier d år etter år, å eneste dem forandrer på er litt, å starter noe helt nytt, som ikke blir helt ferdig, d blir d i neste, å i neste spill en ny ting d ikke fulfører helt, å sånn fortsetter d... La oss endelig håpe d vil gi ut i år en som vil være 100% ferdig :) Å lage mål fra Midtbanen på Fifa 07 på PC er Simpelt som bare d, keeperen står alltid så langt ut, så enten går den over han, eller i tberliggeren ned, eller så prøver han redde den, men ender md å slå den i mål. Keeperene på Fifa må bli SÅ MYE bedre en d noen gang har vært, å endelig ser d ut som vi skal få Finter som er en stor del av Football :D

jeg gleder mg SYKT Å! :) Har i annledningen kjøpt md Full HD TV, å PS3 for å få best glede når Fifa 08 kommer om kort tid håper jeg :) Klarer nesten ikke vente :D Men dessverre så må jeg vente :(

Damn, kommer d ikke før 18 Okotber, d er jo evigheter til, nesten 1 måned lengere å vente en d vanligvis har vært, men hvor har u funnet ut d kommer da, overalt jeg ser står d 4Kvartal, noen plasser sto d i Okotboer en gang å, men noen dager senere leste jeg på Fifa08 sin offisiele hjemmeside at d skulle komme mellom 27 - 29 September :) Så håper den sistnevnte der stemmer :) For da kommer d ca 14 dager etter bursdagen min :D Å spurte en på SpaceWorld nær mg, han hadde snakka md en i EA, å han visste ikke en gang når d kom ut, så ser ut som vi må foreløpig leve i uvitende om når d egentlig kommer. Men la oss håpe d komme innen September :)

Kult. Men Nå ser d dessverre ut som at GTA er utsatt til Februar 2008 for både PS3 å X-Box.. :( Ikke vært noen kjempe fan av d spillet, men kjipt for d som må vente enda lenger på d :(

Så la oss håpe Fifa 08 kommer snart, å vi får å håpe d tar pusten av oss, har hørt at grafikken skal være helt SINNSYK, så d tviler jeg ikke på.. Er så spent..

Ha en Fin Torsdags kveld/natt å god helg, å fortsatt fin sommer av d som er igjen av den :) Snart er d Høst å Vinter, å da blir d bare Fifa 08 for mg, nesten i hvertfall :D:p Skal ha mg NHL 08 å, å seff NFS - Pro Street når d kommer i slutten av året :) Å andre spill som kommer som kan virke interessante, men d 3 er førsteprioriterte for mg i år i hvertfall :) Blir nok mange 1000 Timer Fifa 08 før 09 versjonen kommer neste år :p:thumbup::)

Edit: Fant akkurat ut at endelig er d annonsert når Fifa 2008 kommer. I hvertfall versjonene til PS3 & X-Box 360. 27 September er datoen I Skandinavia, 25 I U.S.A, å UK Release 28 September.. Vet ikke når den kommer til PC, sjekket ikke d andre konsollene utenom X-Box 360 å PS3, men dere kan sjekke selv på linken jeg gir dere.... http://www.tothegame.com/game.asp?id=6821

D kommer til å bli helt SINNSYKT, nedtellingen har startet nå, 5 uker på Mandag :) :) :) :) :) Har ikke ord for HVOR mye jeg gleder mg :D :D Weeeee :D :D :D :D :D :D :D :D

Ha en fin kveld, å fin helg :)

C'ya later :)

Beste Hilsen Espen.

9246003[/snapback]

Lenke til kommentar

Dette blir det første Fifa-spillet på PS3, og jeg gleder meg grenseløst. Det jeg ser mest frem til er nok Online-fungsjonen, håper de innfrir forventningene mine der.

Det jeg synes de bør fikse, som jeg ikke har sett på ett eneste PS3-spill hittil, er det at man kan spille Split-screen Online. Altså at jeg og en annen kan sitte hjemme hos meg og spille på lag eller mot hverandre, sammen med resten av verden :roll: Noen som har hørt noe om dette? :hmm:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Går bare og tripper på jobb, for jeg får ikke kjøpt spillet, selv om det ligger rett foran meg! (Elkjøp). Hehe.. TORSDAG ER DAGEN!

Blir nok en tung helg, med kompisene, øl, penger i potten(?), og maaange timer med energisk brøling og trykking. Håper de klarer å innfri forventningene jeg har til det første fotballspillet til PS3.

Gleder meg som en liten unge!!

Får det vel kl 10.01 på torsdag!:D

---

Men, fra spøk til revolver..

Noen som vet om det er/blir mulig å spille på tvers over platformer via nettet?

Altså - at jeg spiller på min PS3, mot en kompis på en X360?

Endret av plaank
Lenke til kommentar

hehe

Når man er åpen for nye ting så er det ikke spesielt vanskelig, jeg gikk over til PES 4 når det kom og har holdt meg til det siden - spilte kun FIFA før, nå har jeg også prøvd hver eneste versjon av FIFA som har kommet siden den gang, men har ikke gått over enda. I år tror jeg ikke at jeg gidder å kjøpe noen av spillene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...