Gå til innhold

[Løst]er Nokia N95 noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Sjalabaijs

Jeg skal invistere i ny moboil, og syns den n95 ser ram ut.

er dette et riktig valg eller finns det bedre alernativer?

Viktige ting er tilkoplingsmuligheter (WLAN BLUETOOTH etc.)

os sist men ikke minst quad band.

hvem har best tilbud på denne telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har N95 og har hatt den i en mnd snart, og jeg elsker den med alle funksjonene, det er greit at batterilevetiden og byggekvalitet ikke er det beste, men det gjør meg ingenting å lade den annenhver natt eller hver tredje dag.

Så jeg mener at du bør satse på N95, den er bare genial :thumbup:

Du kan lese min test om N95 her, og det ligger et par bilder som er tatt med mobilen ;)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg brukte N95 tidliger men ble så lei av batterikapasiteten. Den er altfor dårlig etter min mening. Og jeg brukte heller ikke kammera så mye, og etter software oppdateringa så ble også GPS programet som følget med mobilen ganske dårlig, da må man faktis kjøpe ekstra lisens for GPS osv. solgte min N95 og gikk over til E51!

E51 er det beste mobil kjøpet jeg har gjort hittil! Den har masse tilkoblingsmuligheter,

GPRS, Edge, 3G, super3G, Wlan, Bluetooth og infrarød. Eneste som er ulempe med mobilen er at den ikke har så bra kammera som N95. Men den har mye bedre Wlan mottaker, merket at hastigheten og styrken på wlan koblinger var merkbart mye bedre! Telefonen er også raskere enn N95, siden den har raskere CPU og større Ram.

Jeg bruker også VOIP(IP-telefon) med min E51. Og Det fungerer ganske bra! Ringer gratis til alle fastetelefoner med VOIP over Wlan :)

Lenke til kommentar
Som sagt, "HUN" ble hvertfall fornøyd^^

nå er det kun gratis telefoner fra bedriften som gjelder... Kommer ikke til å bruke ei krone mer på mobil ;-)

Kan vel hende, om jobben din slutter å tilby telefoner og/eller om du får sparken. Man skal aldri være sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...