Gå til innhold

Burde jeg kjøpe MSCF?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dra ut og kjøpe spillet, men vil ikke at spillet skal ende opp på hylla, siden det er bra dyrt. Spillestilen på spillet er grei nok, har ikke noe imot det.

Hva synes de som har spilt litt om Mario Strikers Charged Football?

Er det like gøy nå som da dere kjøpte det?

Lagger det online?

Andre problemer online?

Hva er positivt med spillet?

Hva er negativt med spillet?

Er det folk online på alle tider av døgnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle dra ut og kjøpe spillet, men vil ikke at spillet skal ende opp på hylla, siden det er bra dyrt. Spillestilen på spillet er grei nok, har ikke noe imot det.

Lagger det online?

Andre problemer online?

8794670[/snapback]

Du får det under 449 + frakt kr på nettbutikker, søk på kelkoo.no.

Spillet er like artig nå som da jeg kjøpte det, selv om motstanden begynner å bli hardere da folk har fått spilt litt. Online lagger det mot de med dårlig forbindelse ellers ikke (du får opp en skjerm med forbindelsekvalitet når du velger om du skal godta en motstander).

Har heller ikke hatt noe problemer med å finne en motstander, tar noen sekunder, selv på to player coop.

Lenke til kommentar

Herre jesus forbanna helvette da....

Drar til elkjøp og ser om de har det der, nei. Skulle spørre noen ansatte om de hadde det på lager og det var INGEN forbanna ansatte på hele gulvet. Jeg drar til Obs, ingen spill der, drar til byen, ingen inne der, og på Spiderman snakker en eller anna idiot som sitter i kassa med en idiotkompisen hans, så han er opptatt, står rett foran fyren i kassa men han bare snakker med kompisen sin om spill de spilte i går. Drar derifra tilbake til elkjøp, der blir jeg stormet av ansatte som vil hjelpe meg, og en drar på lageret fordi de hadde spillet inne, men jeg venter i 10 min på han før jeg bare drar... Elendige elkjøpfolk!

Lenke til kommentar

Lagger det online?

Andre problemer online?

8794670[/snapback]

Les omtalen min for å finne ut hva jeg synes om spillet ;)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Herre jesus forbanna helvette da....

Drar til elkjøp og ser om de har det der, nei. Skulle spørre noen ansatte om de hadde det på lager og det var INGEN forbanna ansatte på hele gulvet. Jeg drar til Obs, ingen spill der, drar til byen, ingen inne der, og på Spiderman snakker en eller anna idiot som sitter i kassa med en idiotkompisen hans, så han er opptatt, står rett foran fyren i kassa men han bare snakker med kompisen sin om spill de spilte i går. Drar derifra tilbake til elkjøp, der blir jeg stormet av ansatte som vil hjelpe meg, og en drar på lageret fordi de hadde spillet inne, men jeg venter i 10 min på han før jeg bare drar... Elendige elkjøpfolk!

8795648[/snapback]

I det seneste Elkjøpbaldet så kosta Mario Strikers Charged 599kr litt vel overkant til å være ett Wii spill, jeg bestilte det på cdon.no betalte litt over 500kr så det er mye bedre enn å kjøpe det der enn i butikker som overpriser litt vel mye :tease:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...