Espen Holm Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Trenger et e-post program for å lese outlook .pst filer. På min nye jobb er det sperret for å kople opp flere .pst filer enn den ene som er standard i Outlook. Tidligere har jeg opprettet ulik .pst filer for ulike formål. Nå har jeg et par slike .pst filer jeg gjerne skulle hatt tilgang til fra jobb pc'en fordi de er viktige arkiver for meg. Finnes det et e-postprogram der jeg kan kople opp disse? Trenger igrunnen bare lese-tilgang. Har sortert mailene i Outlook kategorivisning. Noen programmer som er kompatible med dette? Jeg forsøkte Mozilla Thunderbird, men den klarte bare å importere Outlook's standard .pst - fil (kunne ikke browse og velge hvilken jeg vil kople opp...). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kan du ikke bruke import/export funksjonen i Outlook og importere pst filene til egne mapper? Lenke til kommentar
Espen Holm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Kan du ikke bruke import/export funksjonen i Outlook og importere pst filene til egne mapper? 8794726[/snapback] Nei, det er blokkert. 2007_06_06_120457.bmp 2007_06_06_120528.bmp 2007_06_06_120602.bmp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 det finnes en måte å gjøre dette på uten å importere pst-filen. for å få til denne metoden er du imidlertid avhengig av at programmet har tilgang til filen enten ved at den ligger på hardisken eller på en nettverks-stasjon. det du gjør er som følger: Trykk Fil -> Åpne -> Datafil for Outlook -> Bla deg frem til filen -> Trykk "ok" og filen skal være tilgjengelig i mappevisningen på venstre side. Lenke til kommentar
Espen Holm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 det finnes en måte å gjøre dette på uten å importere pst-filen. for å få til denne metoden er du imidlertid avhengig av at programmethar tilgang til filen enten ved at den ligger på hardisken eller på en nettverks-stasjon. det du gjør er som følger: Trykk Fil -> Åpne -> Datafil for Outlook -> Bla deg frem til filen -> Trykk "ok" og filen skal være tilgjengelig i mappevisningen på venstre side. 8795826[/snapback] Funket som bare det! Flott, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå