Imsvale Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sitter her med SMC EZ Connect Wireless G PCI 108 Mbps og knekt antenne (RP-SMA), så jeg trenger en ny slik antenne. Har nylig kjøpt ny ruter (D-Link DIR-655) og vil nødig at antenna skal være en begrensning. Det er ikke mange metrene til ruteren, men signalet går igjennom et gulv og en vegg. Trenger en god antenne med kabel, for å sikre stabil forbindelse og alt det der. Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
haakon_aune Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 heisann, har antenne med kabel. legg meg til på msn eller send mail: [email protected] Mvh Håkon Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Vel, jeg bestemte meg for å kjøpe en SMC Directional Home Antenna 2.4 GHz. Var usikker på dette med retningsbestemt, men jeg prøver. Går vel bra så lenger jeg vet hvor ruteren er, og denne antenna har fått god kritikk. Kjøpte også en kabel, CNet Antenna Extension Cable 3m RP-SMA til RM-SMA, og håper den passer. Blir ikke klok på RM-SMA. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjøpte ein samme typer antenne til ruteren min hadde veldig dårlig signal no det veldig bra signal på den so kan godt anbefale den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå