Mister t Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva er galt når ikke serie nummeret som står på cd'en virker? Har WinDVD som fulgte med et MSI skjermkort, men når jeg skal installere det får jeg beskjeden om at ikke reg. koden er riktig... Noen som har opplevd maken? :o Mvh Mr.T Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Så gi faen og last ned en cd-key da vel... Lenke til kommentar
petersv Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Prøv igjen, og sjekk at alle bokstaver er store/mså på riktige plasser, bindestreker ol. Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 kan man ikke skrive F.A.E.N uten å bli sensurert engang... STAV <-- haha, den blekke fjerna ... WEEEEEE Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Prøv igjen, og sjekk at alle bokstaver er store/mså på riktige plasser, bindestreker ol. Mvh, Peter Sveistrup Har prøvd alt flere ganger... Uff ja, da må jeg vel laste ned noe fra nett da... :-? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 har hatt samma problem med samma program. Tror det var slik at du skulle skrive bindestreker eller.no, husker ikke helt. Jeg er i allefall sikker på at du får det til hvis du prøver. Jeg måtte prøve sikkert 10ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå