k-ryeng Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 He-he..Dette er et farvann jeg ikke er ofte ute i. Vet Canon lagde en 0.95 på 60-tallet, http://www.canon.com/camera-museum/camera/...a/s_50_095.html men denne 0.85 har jeg ikke hørt om. Wow. Noe spesiallagde greier? Jepp, det har blitt brukt til nordlys-fotografering i forskningssammenheng... Slett ikke sikker på at det ble laget flere eksemplarer heller... Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har forhørt meg hos Canon om dette objektivet, for å prøve å finne ut mer. De kan ikke si noe, for det er ikke lansert ennå, men sier at det blir lansert nå i helgen. Jeg håper derfor på mer informasjon senest på mandag. Erik Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har forhørt meg hos Canon om dette objektivet, for å prøve å finne ut mer. De kan ikke si noe, for det er ikke lansert ennå, men sier at det blir lansert nå i helgen. Jeg håper derfor på mer informasjon senest på mandag. Erik 8811928[/snapback] Kanskje er det bare jeg som er dum, men hvilket objektiv var det de ikke hadde lansert? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har forhørt meg hos Canon om dette objektivet, for å prøve å finne ut mer. De kan ikke si noe, for det er ikke lansert ennå, men sier at det blir lansert nå i helgen. Jeg håper derfor på mer informasjon senest på mandag. Hvilket objektiv er det du tenker på? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Skulle til å spør om det samme som Jurgis..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå