Joachim_F Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ikke la deg lure av det tannløse navnet, Mr. Robot er en aldri så liten spillperle. Les mer Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Kult. Noe av spillet minner en del om de gamle Lolo spillene på Nintendo Entertainment System. Kanskje dette blir å kjøpe. Endret 6. juni 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hehe traileren sjarmerte meg hvertfall Må nok tittes litt nærmere på ja Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Forventet nesten slakt av det, men dette ser jo virkelig bra ut! Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har lasted ned og testet både Mr. Robot og Starscape, og må si disse virker veldig artige! MEN, jeg har ett spm, når man skal fiksen den ville roguen så sier sjefen din at du skal activate your secondary function, hvordan gjør jeg dette? Har prøvd alt! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette ser veldig morsomt ut, vurderer absolutt et kjøp selv. Lenke til kommentar
Kapsberger Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Herregud! Paradroid anyone? Dette må jeg få tak i. :!: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Prøvde nettopp demoen. Førsteinntrykket var meget bra, men etter hvert syntes jeg kontrollene ble litt knotete. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette, selv om det var et aldri så søtt lite spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg