Gå til innhold

Lydopptak Mp3 Spiller

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var på et møte nylig og hadde da med en Mp3 spiller som jeg hadde hengene under genseren som tok opptak av samtalen.

Er det noen grei måte å få forsterket opp lydsignalet på.

Når jeg la over fila fra Mp3 spilleren til min Bærbare data så er det så lavt lydnivå at det er vanskelig å få med seg samtalen.Ved å benytte høretelefonen så får jeg med med stort sett samtalen.

Men det hadde hvert ønskelig å få kjørt dette gjenom en prosess for å fått fremhevet lyden bedre. Skal jeg sende denne samtalen uten å forsterke denne så kan det bli broblemer å få samtalen hørt på sin PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og spørsmålet ditt er?

8794029[/snapback]

Det er å få forsterket opp lydsignalet som det blir mye høyere uten å måtte koble dette opp mot en forsterker. Dvs at lyden på samtalen må bli mye høyere på det lagrete oppaket. Eventuelt ved en ny prosess så jeg far en lydfil med en grunnsignal som er høyere.

Lenke til kommentar
Og spørsmålet ditt er?

8794029[/snapback]

Det er å få forsterket opp lydsignalet som det blir mye høyere uten å måtte koble dette opp mot en forsterker. Dvs at lyden på samtalen må bli mye høyere på det lagrete oppaket. Eventuelt ved en ny prosess så jeg far en lydfil med en grunnsignal som er høyere.

8794056[/snapback]

Du kan bruke "sound recorder" vis du har windows og forsterke lyden der, må bare åpne filen i programmet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...