Efreet Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 sitter her med ein boks. det er det som står på den. Den har 2 antenner. 2 leds som indikerer Diversity. A og B. 1 led for audio peak 1 vri knapp for volume. bak: ein port der det passer sånn stor mikrofonkontakt inni. Står unbalanced high Z. Ein rund ingang på tykknad med ein finger. med 3 tykke pins som stikker ut frå den. Står Balanced Low Z bryter som enten står på: Line eller MIC hull med Squelch over. Min -> Max. kanskje noko er bryte av/skal ned her. straumkontakten. får straum på den. Men lurer på kva denne tingesten er. Leste litt om UHF på wikipedia, sto noko radiosignal og tv-signal greier, men det sa meg lite. Om nokon veit, så fortell, blei nysgjerrig no Lenke til kommentar
AndyMcnebb Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Høres ut som du har funnet en trådløs mic. pre-amp. Vet at Shure lager en del PA utstyr Brukes sammen med trådløse mikrofoner og\eller instrumenter uten at jeg har så mye peiling på dette at det gjør noe. Er mer interressert i hjemme hifi o.l. Endret 6. juni 2007 av AndyMcnebb Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 hehe, lurer på korfor den er her Kva anna kan den brukast til enn mikrofonar? kan eg kopla den til pcen? den har dog ingen tydlige innkoplingsportar.. hm, Lenke til kommentar
GrH Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det du har er en trødløs mic mottaker For Shure ... med mindre du har en shure mic , på samma frekvens båndet ( kan som oftest instilles da, med mindre du har en veeldig gammel mottaker) er det liten vits og ha den ( kan jo vere kjekt og ha , men du har ikke så mye du kunne ha brukt den til .) Viss du skulle koble den til pcn blir det isåfall mic inngangen ... men siden du ikke har en mic er det vell liten vits den er ment for og koble inn i en Mikser det med pluggene du har Ubalansert Jack 6,3 mm utgang (kalles TRS av noen ) og Balansert XRL utgang .. ( den brukes som-oftest , iallefall når man skal koble den videre til en mikser , siden det er en balansert utgang ) Den bryteren du har som velger mellom Line eller Mic det er hvilken utgang den skal sende lyden til Mic = Xrl Linje = Jack , TRS ( lyden kommer inn via UHF ( trådløst) fra en mikrofon .. ) UHF er da et frekvens bånd som det sendes på ( signaler, i detta tilfellet Lyd ) når man har større systemer ( flere forskjellige mic`er osv) så stiller man inn de forskjellige mic`ene og mottakerene på forskjellige frekvenser sånn at de ikke overlapper hverandre. håper du skjønte litt mer nå. og har du modell nummeret. evnt ett bilde ? -Djgunnah Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 har ikkje bilete akkurat nå. men det står: Freq.: TN (806.900 MHz) FCC ID: DD4UT4 CANADA: 616231163A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå