bergaloevera Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Skal gjøres noen modifikasjoner! Kommer tilbake med fler bilder etterhvert! Specs: 1999 Modell 323 Ci - M52TUB25 - 170HK / 245NM 0-100 Km/h: 8,0 Sekunder 104.000 km - Fabrikkny motor, clutch & kat ved 97.000 km. Clutch byttet igjen på delegaranti ved 115.600 km! 1 voksen eier siden bilen var ny! Manuelt gir Elektriske sportsstoler i skinn med Memory Xenonlys Regnsensor El. solgardin i bakrute Regnsensor PDC ryggesensor bak Harman Kardon stereo Multifunksjonsratt Cruisecontrol Automatisk Klimaanlegg Original BMW Alarm 18" BBS RXII - 235/40-18 foran - 255/35-18 bak på sommer 16" BMW alu felger med piggfritt på vinter (har sikkert glemt noe ) Planer: Sota "krystall" sideblinkers (Montert) Angel eyes ettermonteringssett fra GS (Montert) Nye lykteglass på hovedlyktene (Montert) M-tech II front, bakfanger, leppe på bagasjelokk og sideskjørt (Montert) Xenon i Fjernlys med 50W ballaster (Montert) Xenon i tåkelys (Montert) Chrome Enderør på eksosen (Montert) Ny Girkule i sort skinn (Montert) Sota blinklys foran fra bimmian (Montert) Sota LED-balykter fra bimmian (Montert) Fiks av smårust + Helakkering (Utført) Nye sommerdekk rundbaut (Montert) Nye senterkopper på felgene M3-speil Oppussing av kantkjørte felger/Nye felger Ny Frontrute Oppgradere den originale subwoofern? (Droppes mest sannsynlig) Slik så bilen ut når jeg fikk den! Slik så bilen ut etter en liten polering! Her har det kommet en pakke til meg! Disse og bilen skal lakkeres opp innen en uke nå... Motorrommet er nyshinet! Motorvask og bumper care på plast dekslene gjorde susen!! Da ble bilen sendt til hellakkering i dag! Imens kan dere få et mobilbilde til av fronten Bilen er tilbake fra lakkering! Kommer med en ordentlig fotoserie når jeg har fått og montert de nye LED baklyktene! De nye blinklysene fra BIMMIAN er montert! Synes de var penere enn de fra GS (byttet de ut pga dårlig passform) En liten bildeupdate med LED - baklyktene montert!! Nypolert og klar for sommer 2008 (Nye senterkopper til felgene skal skaffes ja!) Endret 7. september 2009 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Enda en bimmer jo! Og de blir bedre og bedre. Gleder meg til å se den med M-pakka på Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Her har du meg som vasker mine 2 bimmere Endret 6. juni 2007 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 BMW med BBS er nydelig, og din er intet unntak. Fantastisk fin vogn! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Flott bil! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjempefin bil, ja.. Jeg må bare vite, hvor mye må man ut med sånn ca for en tilsvarende modell? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 220-230.000 ca Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fet bmw, vi må ha noen bilder av 523 og 323 sammen Får jeg spørre hvorfor bilen trengte ny motor og clutch allerede før 100k km? Rett over 20 år og likevel to så fete biler Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fet bil! Eneste jeg ikke likte var gir-kulen.. Passet ikke inn i det hele tatt.. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Enig med deg ang girkule! Men den skal byttes uansett fordi den har røket et par klips så hvis du girer litt hardt så sitter du med kula i handa Motoren ble byttet fordi det var no mistilpasning mellom stempler og blokk visst... Begynte plutselig å ryke svart bak der og det kom masse olje i eksosanlegget og ødela katalysatoren også.. Hvordan clutchen ble byttet er jeg ikke sikker på.. kanskje han følte for å gjøre det med det samme motoren var ute? ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fantastisk fin bil. Fryder et BMW-hjerte. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om jeg har skjønt det riktig så har ikke motoren gått mer enn sju tusen kilometer? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ah fet bil. Virkelig slike jeg liker. Blir vel noe sånt på meg en dag. Komme meg ut på havet først Men var ikke helt fan av felgene. To be honest. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Felgene kledde bilen, BBS kler nesten alltid BMW Men de så litt små ut, til tross for at det er 18". Har bmw så store hjulbuer? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Om jeg har skjønt det riktig så har ikke motoren gått mer enn sju tusen kilometer? 8801545[/snapback] Stemmer nok det ja Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Felgene kledde bilen, BBS kler nesten alltid BMW Men de så litt små ut, til tross for at det er 18". Har bmw så store hjulbuer? 8802489[/snapback] Jepp Men E60 er hakke værre igjen! (enda større hjulbuer altså!) 19" ser nesten smått ut på den! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Peeeent! Trenger jeg egentlig å si mer? Nye blinklys gjorde masse for fronten av bilen, i hvert fall. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nice Coupé! Kunne du trykka avgårde en PM til meg om hva du brukte/fremgangsmåte (eller en bra beskrivende link) når du polerte den opp sånn som du gjorde? Det ble himla bra! Eneste som mangla på bilen din er egentlig steptronic kasse ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå