femftifem Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En gang utro, alltid utro. Har hørt at det ordtaket som oftest kan været et faktum? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjæresten var utro uten sex over lengre tid, det ble slutt mellom oss på grunn av det, og mens det da var slutt hadde hun sex med samme personen flere ganger. Etter en måned fant vi sammen igjen og prøver nå på nytt. Problemet jeg har nå er at jeg føler meg ikke trygg på hva hun gjør på, hun overnatter mye hos venninner, og er begynt å gå ut på byn, noe hun ikke gjorde tidligere. Han som hun var utro med bor langt borte, så jeg vet jeg burde kunne føle meg trygg mot han, men jeg er likevel ikke helt trygg. Er det å gå over grensen å se på telefonen hennes, og kanskje oppsøke steder hun er uten at hun vet jeg er der? Jeg føler meg råtten, men klarer ikke slå fra meg tanken på å gjøre det :s Vet ikke om det er hodet mitt som spiller meg ett puss, men noen ganger passer ting ikke helt på en måte, at det hun sier kan oppfattes som løgn selv om det også kan være reelt... 8793792[/snapback] Spark ut tøyta,slikt skal man ikke finne seg i.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kjæresten var utro uten sex over lengre tid, det ble slutt mellom oss på grunn av det, og mens det da var slutt hadde hun sex med samme personen flere ganger. Etter en måned fant vi sammen igjen og prøver nå på nytt. Problemet jeg har nå er at jeg føler meg ikke trygg på hva hun gjør på, hun overnatter mye hos venninner, og er begynt å gå ut på byn, noe hun ikke gjorde tidligere. Han som hun var utro med bor langt borte, så jeg vet jeg burde kunne føle meg trygg mot han, men jeg er likevel ikke helt trygg. Er det å gå over grensen å se på telefonen hennes, og kanskje oppsøke steder hun er uten at hun vet jeg er der? Jeg føler meg råtten, men klarer ikke slå fra meg tanken på å gjøre det :s Vet ikke om det er hodet mitt som spiller meg ett puss, men noen ganger passer ting ikke helt på en måte, at det hun sier kan oppfattes som løgn selv om det også kan være reelt... 8793792[/snapback] Kort sagt: Get a life! Drit i hva hun gjør, eller ikke gjør. Hvis du leker frøken detektiv, så kaster du bort tiden. Lykke til! Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Vet ikke om det er hodet mitt som spiller meg ett puss, men noen ganger passer ting ikke helt på en måte, at det hun sier kan oppfattes som løgn selv om det også kan være reelt... Så fort man mistenker at det er noe galt, er det som regel det. Det er jeg overbevist om. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du sier jo at det ikke bare har skjedd 1 gang, men flere. Og jeg mener det er det som er det viktigste her. Hvis noen er utro flere ganger så viser det såpass lite respekt at jeg ikke mener det er noe forhold å bygge opp. Det er i allefall slik jeg tolker det Lenke til kommentar
KS Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kjæresten var utro uten sex over lengre tid, det ble slutt mellom oss på grunn av det, og mens det da var slutt hadde hun sex med samme personen flere ganger. Etter en måned fant vi sammen igjen og prøver nå på nytt. Problemet jeg har nå er at jeg føler meg ikke trygg på hva hun gjør på, hun overnatter mye hos venninner, og er begynt å gå ut på byn, noe hun ikke gjorde tidligere. Han som hun var utro med bor langt borte, så jeg vet jeg burde kunne føle meg trygg mot han, men jeg er likevel ikke helt trygg. Er det å gå over grensen å se på telefonen hennes, og kanskje oppsøke steder hun er uten at hun vet jeg er der? Jeg føler meg råtten, men klarer ikke slå fra meg tanken på å gjøre det :s Vet ikke om det er hodet mitt som spiller meg ett puss, men noen ganger passer ting ikke helt på en måte, at det hun sier kan oppfattes som løgn selv om det også kan være reelt... 8793792[/snapback] Du er ikke en smule hevngjerrig vel? Blandet med en klype paranoia? Hva er ditt mål? Ønsker du: a) - å vite om du kan stole at det du hun sier stemmer b) - eller å få bekreftet at du ikke kan stole på henne? Hvis A så har du valgt riktig fremgangsmåte men dersom det viser seg at du faktisk kan stole på henne, så kun ikke hun stole på deg lengre. Hvis B så så sliter du med at du heller vil oppnå den deilig følelsen av å ha rett fremfor å fortsett forholdet. Uansett A eller B så tilsier det at foholdet er dømt til å mislykkes. Dvs. jeg syns det høres ganske mislykket allerede. Men det er veldig pussig; man klynger seg alltid til mislykkede forhold på samme måte som skipsrotten klynger seg til masta når båten går ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå