Ratatosk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 http://www.xbox.com/live/xbox+live+vs+ps2.htm?det=1 LOL, dette er jo bare latterlig! Jeg har både Xbox og PS2, men når jeg så den artikkelen fikk jeg mest lyst til å grave ned Xboxen min i skogen - om natta, når ingen kan se meg. Det her må jo være skrevet av en fanboy fra helvete! Arrogant, desperat og lavpanna. Aner jeg et lite hint av bitterhet også? utrolig! Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hehe. jeg synes egentlig at det er ganske gøy at de "mobber" eller ikke tar med 56k eller ISDN i live modusen til Xbox. Personlig synes jeg det er temmelig kjipt at visse folk skal ødelegge MP opplevelsen til mange andre. Men igjen, artikkelen er vel bare litt partisk da. Så sånn sett skammer jeg meg litt av X'n min nå. :oops: Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Herregud! Når jeg leste denne patetiske fanboy artikkelen fikk jeg mest lyst til å flyndre xboxen til faens! Jeg håper til alt godt at dette ikke er en offisiell artikkel, i så fall må ett par reklame regler og lover ha blitt brutt med god margin?! Har også XBOX og PS2, dette er idiotisk, om det er gjort bare på kødd eller ikke Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Eier dere ikke noen form for humor eller? Ikke start et nytt topic når jeg tok opp saken for lenge siden her da, http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=76475 Artikkelen var jo konge, og det meste i den er jo sant, hva klager dere på? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ja, hva klager dere egentlig over. Kom med et punkt som ikke stemmer. Det er totalt latterlig å ta seg nær av en artikkel som det der. Sony har brukt nøyaktig de samme metodene overfor sine konkurrenter flere ganger, men det er det vel ingen som har reagert på... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ratatosk, synes det var tidig jeg. det er mange slike gc og ps2 greier også. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ja, hva klager dere egentlig over. Kom med et punkt som ikke stemmer. Det er totalt latterlig å ta seg nær av en artikkel som det der. Sony har brukt nøyaktig de samme metodene overfor sine konkurrenter flere ganger, men det er det vel ingen som har reagert på... du mener vel ikke at den teksten er seriøs? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Kom over sida ved en tilfeldighet, ante ikke at noen andre hadde lagd en post om den også. Vel, uansett... Det er jo en morsom artikkel, men jeg blir littegrann pissed også. Det er bare useriøs drittslenging hele veien. Det ser mer ut som et internt memo som har blitt sendt rundt på mail hos MS en sein fredag ettermiddag enn noe annet. Jeg må inrømme at jeg lot meg irritere. I spørsmål 1 får man høre at man er et steg nærmere apene fordi man er PS2-eier. Det er jo greit. Xbox er jo kraftigere... Ha-ha... Men så prøver man å framstille det som om man bare kan spille PS2 over dial-up? Hva f... I spørsmål 2 så prøver man å lage et stort poeng ut av at man må kjøpe network adapter til PS2, noe med coins og noe greier. Javel, usakelig. Man må jo kjøpe DVD-kit til Xbox, det er vel ikke så mye å mase om. Forresten, fantastisk setning: "Because your console is barren of Ethernet ports, you must go to the store, purchase a network adapter, and then use a coin to screw the thing in" - veldig subtilt... Spørsmål #3: Jeg er som en schizofren jente fordi jeg har en PS2. Ok, greit - det kan jeg tåle. Men hvis jeg faktisk hadde vært ei jente (eller schizofren)? Tror egentlig jeg hadde blitt ganske indignert. Dessuten skal man være rimelig idiot for ikke å vite at schizofreni og spaltede personligheter er to helt forskjellige ting. Hvis man først skal ut og skyte med hagle, så er det iallefall lurt å få med seg hvem man skyter på... Spørsmål nummer fire: Her framstilles det igjen som om alle PS2 eiere bare kan spille via dial-up... Lame... Lavt... Desperat... Spørsmål 5: Ganske greit egentlig. Det blir sagt at man har imaginære venner hvis man bruker PS2. Ha-ha, kjempemorsomt (not)... Men helt greit. Spørsmål 6: Javel... jaha.... man må helst være MIT student for å klare å hooke opp PS2'en sin til nettet. Whatever... Litt ironisk at det var en MIT student som klarte å hacke Xboxen først, hihi... Alt-i-alt... Lite informativt, uprofesjonellt fan-boy-vrøvl. Microsoft burde spare seg den barnslige propagandaen. Lenke til kommentar
groms Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Kom over sida ved en tilfeldighet, ante ikke at noen andre hadde lagd en post om den også. Vel, uansett... Det er jo en morsom artikkel, men jeg blir littegrann pissed også. Det er bare useriøs drittslenging hele veien.Det ser mer ut som et internt memo som har blitt sendt rundt på mail hos MS en sein fredag ettermiddag enn noe annet. Jeg må inrømme at jeg lot meg irritere. I spørsmål 1 får man høre at man er et steg nærmere apene fordi man er PS2-eier. Det er jo greit. Xbox er jo kraftigere... Ha-ha... Men så prøver man å framstille det som om man bare kan spille PS2 over dial-up? Hva f... I spørsmål 2 så prøver man å lage et stort poeng ut av at man må kjøpe network adapter til PS2, noe med coins og noe greier. Javel, usakelig. Man må jo kjøpe DVD-kit til Xbox, det er vel ikke så mye å mase om. Forresten, fantastisk setning: "Because your console is barren of Ethernet ports, you must go to the store, purchase a network adapter, and then use a coin to screw the thing in" - veldig subtilt... Spørsmål #3: Jeg er som en schizofren jente fordi jeg har en PS2. Ok, greit - det kan jeg tåle. Men hvis jeg faktisk hadde vært ei jente (eller schizofren)? Tror egentlig jeg hadde blitt ganske indignert. Dessuten skal man være rimelig idiot for ikke å vite at schizofreni og spaltede personligheter er to helt forskjellige ting. Hvis man først skal ut og skyte med hagle, så er det iallefall lurt å få med seg hvem man skyter på... Spørsmål nummer fire: Her framstilles det igjen som om alle PS2 eiere bare kan spille via dial-up... Lame... Lavt... Desperat... Spørsmål 5: Ganske greit egentlig. Det blir sagt at man har imaginære venner hvis man bruker PS2. Ha-ha, kjempemorsomt (not)... Men helt greit. Spørsmål 6: Javel... jaha.... man må helst være MIT student for å klare å hooke opp PS2'en sin til nettet. Whatever... Litt ironisk at det var en MIT student som klarte å hacke Xboxen først, hihi... Alt-i-alt... Lite informativt, uprofesjonellt fan-boy-vrøvl. Microsoft burde spare seg den barnslige propagandaen. I eg både humor og sjøl ironi. I utnevna xbox til ondskapens yppersteprest! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 /me låser seg inn i medisinskapet... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ratatosk, det er slike tekster til ps2 og gc også. jeg synes de er like morsomme alle sammen, han som skrev den teksten tror jeg ikke er over 13-14 år, er nok noe som er blitt postet i ett forum eller noe slikt på spøk så hentet opp av m$. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Første gangen jeg har sett noe sånt. Jeg ble ganske overraska. Det hadde vært interressant å se tilsvarende ting fra Nintendo og Sony. Plz post links hvis dere har noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå