Damm Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Så hva du mente wan forandret litt på fargene og begynte og kode det originale designet på nytt, men få ikke sentrert siden i IE noen som kan hjelpe? Link CSS Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ikke spesiellt fint design.. Veldig svake farger. Syntes alt ble veldig smått, små fonter osv liker absolutt ikke den delen hvor teksten er. Lenke til kommentar
wan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror nok designet kan bli bra bare fargene blir bra. Jeg trekker tilbake forslaget mitt, for det ser ikke ut til å hjulpe betydelig. Det er noe med fargekombinasjonene her som ikke funker. Teksten blir lite synlig, så du bør i det minste få opp sterkere farger og større tekst. Kanskje du er tjent med å flytte strekene ut av boksen, og også eksperimentere litt med andre farger? Lenke til kommentar
johnterje Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hvis du først skal skrive siden din på engelsk, burde telefonnummeret ditt ha retningskode.. men kul side da Lenke til kommentar
Damm Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ja, jeg ser at jeg må gjøre noe med fargene og pilene inni framen. Men er midt oppi eksamen nå, så kommer ikke til og gjøre noe med en gang johnterje: det hadde jeg ikke tenkt på, takk for at du sa ifra :!: Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg synes siden så fin ut, men jeg likte ikke så godt skyggen på den. Den var rett og slett for intens. Den utenfor "midten" liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå