Gå til innhold

dammdesigns.com - Ønsker kritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet å sette opp siden med Divs men har ikke gjort det før, så vet ikke om det er sånn dere mener :p men uansett, her er det jeg har kommet opp med til nå:

link

 

jeg får ikke til å plasere RIGHT div'en skikkelig, noen som har forslag?

 

EDIT: har forandret litt på designet og ^^ ser slik ut, link

har bare gjort framen litt større og stokket litt om på ting

Endret av damm89
Lenke til kommentar

Eneste som irriterte meg var de rode pilene som ligger under teksten pa spesielle steder.

Veldig vanskelig a lese bokstavene der.

 

Andre tingen er at selve formen pa siden er litt merkelig, du har en meny og en frame pa siden, men ingenting i nedre venstre hjorne.

Ville flytta menyen over framen for a skape mer form som er naturlig.

 

MEN, despite all that sa likte jeg fargene og grafikken.

 

Edit: Ellers vil jeg si meg enig med sparks, du burde ikke selge web design som dette.

Et profesjonelt produkt er generelt av bedre kvalitet.

Sorry, men jeg syntes du burde bli bedre f0r du tar penger..

Endret av xaoc
Lenke til kommentar
Jeg håper det er få som faktisk betaler for websidene du lager :)

8795450[/snapback]

TT

 

Man må jo begynne en plass, firmaer som vil ha "enklere" sider og ikke bryr seg altfor mye om hva som ligger bak siden (kodene) setter gjerne pris på billige aktører som lager helt greie hjemmesider.

 

Min side er ikke akuratt noe hokuspokus fantastisk bra kodet eller funksjonell heller, men det har nå skaffet meg noen referanser og tusenlapper.

Lenke til kommentar
Jeg håper det er få som faktisk betaler for websidene du lager :)

8795450[/snapback]

TT

 

Man må jo begynne en plass, firmaer som vil ha "enklere" sider og ikke bryr seg altfor mye om hva som ligger bak siden (kodene) setter gjerne pris på billige aktører som lager helt greie hjemmesider.

 

Min side er ikke akuratt noe hokuspokus fantastisk bra kodet eller funksjonell heller, men det har nå skaffet meg noen referanser og tusenlapper.

8809588[/snapback]

 

På en annen side tilbyr du lekre og fine fotografier, og tilbyr deg overhodet ikke å kode samt designe en webside for penger. :)

Lenke til kommentar

Mener også at dette er en av de bedre sidene som er vist innpå her så jeg skjønner ikke kritikken. Vil tørre å påstå at fleste av bedrifter som driver seriøst med webutvikling i Norge har ENORMT lang vei å gå, og det gjelder stort sett flesteparten som poster her også.

 

Virker som du har en evne til å tenke utenom normen og det er en fordel. Eneste jeg ville forandret på er når du bruker Brushes fra f.eks Deviantart så skjul det ! Modifiser det så sinnsykt at ingen kjenner det igjen, ikke bare spray det på :)

Lenke til kommentar

ja, men jeg delte den opp i 3 for å få plasert teksten i framen, som er main2. Fant en måte og løse det på, dele opp Right i 3 deler :p er vel ikke den mest optimale måten, men det løste problemet

 

har lastet den opp her:

Siden

CSS

 

kunne vel kanskje tatt en wrap på main1, 2 og 3 også kanskje? :roll:

Lenke til kommentar
Mener også at dette er en av de bedre sidene som er vist innpå her så jeg skjønner ikke kritikken. Vil tørre å påstå at fleste av bedrifter som driver seriøst med webutvikling i Norge har ENORMT lang vei å gå, og det gjelder stort sett flesteparten som poster her også.

8811108[/snapback]

Selvfølgelig, men om ingen gidder pirke, er det ingen som gidder prøve følge standarden engang. Jeffery Zeldman har rett når han påstår at omtrent 99% av alle websider er gått ut på dato, men betyr det at vi skal gi opp?

Blabla, IE suger og vil ikke støtte CSS fullt ut.

Ja, nå må man tilpasse litt så ting ser ut i IE óg, men jeg syns fortsatt man burde ha som mål å følge standardene 100% en eller anna gang i fremtia.

Lenke til kommentar

bazukh: syntes også at man bør prøve å følge standarden, men jeg syntes det er greit og begynne tidlig og heller forbedre sidene etter hvert. :)

 

Teddy: liker egentlig best det første designet jeg også, så tror jeg beholder det. Kanskje jeg forandrer på noen småting elns :)

Den siden med det nye designet har jeg satt opp nå bare for og lære meg litt mer om hvordan jeg koder en side med DIV og CSS, har ikke gjort det før :p

Nå har jeg også fått til include() isteden for iFrame :!: yay, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...