Gå til innhold

dammdesigns.com - Ønsker kritikk


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bestemte meg for å lage en liten design/galleri side hvor folk kan bestille websider og andre grafiske ting. Siden er forløpig bare på engelsk men skal lage en norsk versjon i tillegg.

 

Vil veldig gjerne ha kritikk på det meste, design, innhold, osv, og om noen kan gi meg et forslag/link til noe som kan erstatte iframen, har ikke så peiling på annet. :p

 

Link: Dammdesigns.com

 

Tusen takk :)

 

EDIT2: Har laget helt nytt design nå, og lastet det opp på dammdesigns.com...

Det gamle designet (som jeg originalt ville ha feedback på) ligger her.

P.S. Det nye designet er IKKE ferdig.

 

EDIT1: nå har jeg forandret litt på designet og prøvd og sette opp siden med DIV og CSS, vet ikke helt om det var slik folk mente, men her er linkene

 

Designet: link

DIV og CSS: link

denne siden er bare satt som en demonstrasjon/test

 

trenger litt hjelp med dette også, får ikke høyre DIVen til og være der den skal. Noen ideer? :)

Endret av damm89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sparks: vet jeg ikke er noe über pro i web design, men jeg er faktisk ganske fornøyd med siden min. Er enda ikke helt ferdig med innhold osv, og var derfor jeg postet den her for å finne ting jeg skal endre på :) og hva mener du med dette egentlig?

 

Jeg håper det er få som faktisk betaler for websidene du lager :)

8795450[/snapback]

 

hvorfor?

Lenke til kommentar

Fordi jeg mener at om et foretak skal betale penger for å få en webside designet, bør produktet som leveres være et godt produkt. Med det mener jeg at det skal gjøres ordentlig og være valuta for pengene. Jeg mener at du ikke har det som skal til for å kunne selge websider, spesielt med tanke på at du overhodet ikke kan kode semantisk HTMLl, eller bruke CSS på en fornuftig måte.

 

Vil anbefale deg htmldog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...