Damm Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hei. Bestemte meg for å lage en liten design/galleri side hvor folk kan bestille websider og andre grafiske ting. Siden er forløpig bare på engelsk men skal lage en norsk versjon i tillegg. Vil veldig gjerne ha kritikk på det meste, design, innhold, osv, og om noen kan gi meg et forslag/link til noe som kan erstatte iframen, har ikke så peiling på annet. Link: Dammdesigns.com Tusen takk EDIT2: Har laget helt nytt design nå, og lastet det opp på dammdesigns.com... Det gamle designet (som jeg originalt ville ha feedback på) ligger her. P.S. Det nye designet er IKKE ferdig. EDIT1: nå har jeg forandret litt på designet og prøvd og sette opp siden med DIV og CSS, vet ikke helt om det var slik folk mente, men her er linkene Designet: link DIV og CSS: link denne siden er bare satt som en demonstrasjon/test trenger litt hjelp med dette også, får ikke høyre DIVen til og være der den skal. Noen ideer? Endret 24. juni 2007 av damm89 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Glem musikken. Slå av autostart. Lenke til kommentar
Damm Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Tok av autoplay Og en ting til, jeg får ikke bakgrunnen i iframen fram i Opera eller nyeste IE, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fjern musikk og gjør tekstdelen større. Er tross hoveddelen av siden din. Lenke til kommentar
Damm Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 ja, fjerner musikken men mener du font størrelsen eller hele framen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hele framen. Får ikke det helt tydelig frem at det er den viktigste delen av siden din. Lenke til kommentar
Damm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 ja, skjønner. Men da må jeg vel lage nesten hele designet på nytt får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Foreslår at framen ligger under | News | Services | Art | Contact [framen] om du skjønte? Endret 6. juni 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Damm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 jada skjønte det, tror jeg prøver og mekke sammen noe i morgen ^^ tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 include() kan erstatte iframen din. Bruk et incudescript (feks http://mortz.tjokk.net sitt) og inkluder sidene i en <div> som du styler ved CSS. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Positivt overrasket, har sett mange andre web sider ifra diskusjon.no og dette er en av de bedre Lenke til kommentar
Damm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ståle: Takk for tipset får prøve og finne en tutorial eller noe Narkan: Glad du likte den hyggelig og få gode tilbakemeldinger hehe Må bare si at det ikke er jeg som har laget brushene, de fant jeg på magurno.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Likte den, men jeg hadde valgt et annet skriftsnitt. Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Liker at holder det såpass enkelt, uten masse blink og flash Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Når du klikker innpå "Web Pages" f.eks så savner jeg en tilbakeknapp "I can make webpages in botn Norwegian and English. " uheldig plasser skrivefeil.. Innholdet kommer ekstremt dårlig frem når teksten er så lys som den er nå. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg håper det er få som faktisk betaler for websidene du lager Lenke til kommentar
Damm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Sparks: vet jeg ikke er noe über pro i web design, men jeg er faktisk ganske fornøyd med siden min. Er enda ikke helt ferdig med innhold osv, og var derfor jeg postet den her for å finne ting jeg skal endre på og hva mener du med dette egentlig? Jeg håper det er få som faktisk betaler for websidene du lager 8795450[/snapback] hvorfor? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fordi jeg mener at om et foretak skal betale penger for å få en webside designet, bør produktet som leveres være et godt produkt. Med det mener jeg at det skal gjøres ordentlig og være valuta for pengene. Jeg mener at du ikke har det som skal til for å kunne selge websider, spesielt med tanke på at du overhodet ikke kan kode semantisk HTMLl, eller bruke CSS på en fornuftig måte. Vil anbefale deg htmldog. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ettersom du selger ting (websider) bør du ha laget alt i din "showcase" selv. Gi credit til de som har tegnet bildene i signaturene. Og dropp u for you. Lenke til kommentar
Damm Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Takk for all kritikk og tips, kommer til forandre en del på siden nå, også rettskriving ;P men kommer nok ikke til og gjøre dette før jeg har fått designet ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå