Gå til innhold

Husker du hva Satoru Iwata sa E3 2005?

mp_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personelig sa Twilight Princess mer WoW enn Oblivion gjorde, ja jeg synes faktisk at Oblivion er stygt i forhold til Twilight Princess.

Jeg er så langt fra noe grafikk hore som det lar seg gjøre. Jeg setter velfungerende og gjennomført grafikk fremfor teknisk grafikk. Hva er vitsen med HDR og annet styr i et spill vis det ikke er 100% gjennomført? Det har jeg ikke helt skjønt. Du finner som oftest en død piksel her, rar skygge der og andre ting som ikke helt faller inn når det er teknisk grafikk som gjelder. Shadow of the Colossus er et annet eksempel på gjennomført grafikk.

Vi vet dog at det hele tiden er utalelser som ikke stemmer og skryt som faller i fisk etter lansering, ikke noe nytt der. Husker vel en vis person som sa at folk vil kjøpe PS3 uansett fordi det var en PS3?

So what are the news? Shit happens uansett.

Lenke til kommentar

Når kommer tiden når vi kan si wow !?! Brenner etter å se hva denne maskinene er i stand til!

8793657[/snapback]

Denne WOW opplevelsen har både jeg og en kompis hatt.

"WoW, er grafikken virkelig så dårlig?" ..

Så vil ikke si det var direkte løgn ..

Lenke til kommentar

Spillet som har overrasket meg mest grafisk den siste tiden er faktisk Zelda som mange sier her.. Men, det er nok også mye pga jeg hadde veldig lave forventninger til grafikken.. Men, så overrasker den og viser nydelig fungerende grafikk! i virkelig nintendo stil! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...