Niskivara Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Første gang jeg spillte Red Steel med en venn som egentlig mest spiller PES på Ps2, så fikk han helt hakeslepp av grafikken og sa "WOW! Det er jo drittøfft! Tenk hvor bra grafikk det kommer til å bli når de virkelig får utnyttet den!". Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Personelig sa Twilight Princess mer WoW enn Oblivion gjorde, ja jeg synes faktisk at Oblivion er stygt i forhold til Twilight Princess. Jeg er så langt fra noe grafikk hore som det lar seg gjøre. Jeg setter velfungerende og gjennomført grafikk fremfor teknisk grafikk. Hva er vitsen med HDR og annet styr i et spill vis det ikke er 100% gjennomført? Det har jeg ikke helt skjønt. Du finner som oftest en død piksel her, rar skygge der og andre ting som ikke helt faller inn når det er teknisk grafikk som gjelder. Shadow of the Colossus er et annet eksempel på gjennomført grafikk. Vi vet dog at det hele tiden er utalelser som ikke stemmer og skryt som faller i fisk etter lansering, ikke noe nytt der. Husker vel en vis person som sa at folk vil kjøpe PS3 uansett fordi det var en PS3? So what are the news? Shit happens uansett. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det bedre grafikk på zelda på wii sammenlignet med gamecube? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nei, det er akkurat det samme, bortsett fra at Wii støtter widescreen og 480p (eller var det i?) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nei, det er akkurat det samme, bortsett fra at Wii støtter widescreen og 480p (eller var det i?) 8814099[/snapback] P Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Enda en grafikkdiskusjon rundt Wii? Supersnork. Wii er ikke like kraftig som PS3 og 360. Deal with it. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vel hvis videoene fra Final Fantasy er ingame, tror jeg også det kan bli en "wow" opplevelse på wii'en! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det er Zelda som har gitt meg Wow-følelse, men ikke det eneste! Spill som God Of War, RE4 , Oblivion, Gears of War, Ninja Gaiden, Zelda: TP og Okami har virkelig vist meg fantastisk grafikk! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Når kommer tiden når vi kan si wow !?! Brenner etter å se hva denne maskinene er i stand til! 8793657[/snapback] Denne WOW opplevelsen har både jeg og en kompis hatt. "WoW, er grafikken virkelig så dårlig?" .. Så vil ikke si det var direkte løgn .. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det får da være grenser for barnslige overdrivelser her da. Grafikken i Twilight Princess er kanskje ikke HD, men stilen er fantastisk, og grafikken er jevnt over god. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det dårlige intrykket kan jo lett forsterkes om spillingen forgjikk over kompositt kablene på HDTV/lerret. Men eg er heilt enig med deg Pricks ang. Zelda Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Spillet som har overrasket meg mest grafisk den siste tiden er faktisk Zelda som mange sier her.. Men, det er nok også mye pga jeg hadde veldig lave forventninger til grafikken.. Men, så overrasker den og viser nydelig fungerende grafikk! i virkelig nintendo stil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå