Gå til innhold

Bugs på Nokia E65

Anbefalte innlegg

Tenkte at dette kunne være en samletråd for bugs på Nokia E65. Kanskje noen kan få hjelp av andre som har hatt det samme problemet, og dermed slipper å vente 4 uker mens tlf er på service...

Så da starter jeg tråden selv med å spørre om andre har det problemet at de bare får søke på etternavn når de søker i adresselista. Selv om man har satt innstillingen til "fornavn, etternavn".

Også får jeg ikke til å sende mail. Har hentet innstillinger fra Tele2, og bruker gmail som pop-server. Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere av programmene jeg har installert vil ikke kjøre, det var ikke noe problem til å begynne med, men nå får jeg bare åpnet noen få. Reinstallerte de fleste og da virket det i noen dager før det stoppet igjen.

Lenke til kommentar

Eneste problemer jeg har hatt med min er at en sjelden gang i blant så ser det ut som den starter seg selv på nytt eller skrur seg av/låser seg. Har bare skjedd en par tre ggr på de drøyt 3 mnd jeg har hatt den.

Også er telefonlisten min også snål ja. Mistenker som trådstarter her at det virker som den ikke plukker fra fornavn når man skriver men etternavn så man får opp flere treff enn nødvendig. Har hatt en tråd om det her for en stund siden. Håper det kommer en fiks på dette. Ellers er jeg godt fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes smilyer på Nokia E65?

8797167[/snapback]

Har ikke funnet smilies på den, tror ikke det er noen. Legger de selv manuell inn, og lagrer de som mal.

Noen som har funnet et

tilleggsprogram med smilies som en kan bruke på E65?

Lenke til kommentar

Jeg ladet telefonen helt opp før jeg dro fra jobb på fredag, og når jeg skulle ta en telefon på lørdag formiddag så jeg til min store forbauselse at det bare var en "strek" igjen på batteriet. Tenkte først at det var flere programmer som kjørte i bakgrunnen som jeg hadde glemt å stenge, men det var det ikke. Jeg ladet den opp på nytt på lørdag ettermiddag, og nå er den nede i 3 streker allerede, uten at jeg har brukt den noe særlig.

Kan vel ikke være SW feil dette? Noen som har opplevd det samme? Har ikke vært SÅ dårlig kapasitet på batteriet tidligere. Telefonen er ca 1 mnd. gammel btw...

Endret av andrefem
Lenke til kommentar
Jeg ladet telefonen helt opp før jeg dro fra jobb på fredag, og når jeg skulle ta en telefon på lørdag formiddag så jeg til min store forbauselse at det bare var en "strek" igjen på batteriet. Tenkte først at det var flere programmer som kjørte  i bakgrunnen som jeg hadde glemt å stenge, men det var det ikke. Jeg ladet den opp på nytt på lørdag ettermiddag, og nå er den nede i 3 streker allerede, uten at jeg har brukt den noe særlig.

Kan vel ikke være SW feil dette? Noen som har opplevd det samme? Har ikke vært SÅ dårlig kapasitet på batteriet tidligere. Telefonen er ca 1 mnd. gammel btw...

8886694[/snapback]

Har du sjekket at du ikke har skrudd på wlansøk? Wlan suger strøm fra telefoner, og det høres ut som om det er problemet ditt.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får "fornavn etternavn" som navn i innboksen på meldingene.

8936850[/snapback]

Det skulle jeg gjerne visst også.. Rett etter jeg hadde koblet den til pcen så funket det, men så plutselig så var den tilbake til å vise "Etternavn fornavn" igjen..

Forbanna plagsomt

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får "fornavn etternavn" som navn i innboksen på meldingene.

8936850[/snapback]

Det skulle jeg gjerne visst også.. Rett etter jeg hadde koblet den til pcen så funket det, men så plutselig så var den tilbake til å vise "Etternavn fornavn" igjen..

Forbanna plagsomt

8970256[/snapback]

Dette var på min N80 også, men jeg skrev fornavn og evnt etternavn på fornavn delen, da gikk det veldig fint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...