bennybanan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Prøver da å få ut DVD-romet i pcen, skal installere et spill, men så har det seg slik at det ikke vil åpne seg, verken ved å trykke på knappen eller gå inn på "Min datamaskin - høyreklikke på DVDromet og velge Eject". Noen som har et godt forslag? ( Utenom å stikke en binders inn i det lille hullet?, må åpne kabinettet da, grunnet barebone). Endret 6. juni 2007 av bennybanan Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 If not specified in first post, I always ask: Har du prøvd å restarte maskinen? (Regner med at dette er forsøkt, men man vet jo aldri). : ) Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Jaja, første jeg gjorde Prøvde også å åpne DVD-romet rett etter omstart. før jeg logget inn Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvis det ikke går etter noen restart, så må en vel bare ty til bindersen vil jeg tru... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå