Gå til innhold

Sogn studentby og BI?

kadiss

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan transportmulighetene er fra sogn studentby til BI nydalen. Har fått tilbud om hybel på sogn (skal evt søke flytting til bjølsen), men er ikke så kjent i området. Om noen bor der og går på BI så hadde jeg satt pris på hvordan dere syntes det fungerer og gjerne si litt om hvordan sogn er. Langt til treningsanlegg osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan transportmulighetene er fra sogn studentby til BI nydalen. Har fått tilbud om hybel på sogn (skal evt søke flytting til bjølsen), men er ikke så kjent i området. Om noen bor der og går på BI så hadde jeg satt pris på hvordan dere syntes det fungerer og gjerne si litt om hvordan sogn er. Langt til treningsanlegg osv?

8793297[/snapback]

http://www.studenttorget.no/index.php?show...artikkelid=1926

Står at det er fem-ti minutter fra t-banen ved Ullevål stadion, som jo er 1 stopp fra BI nydalen. Er med andre ord kort vei, kan sikkert gå direkte til skolen også.

Lenke til kommentar

Er mulig å gå/sykle, for med tbane må du først gå 5 minutter for å gå av på neste stopp :\ Bjølsen ligger så nær at du bare kan gå. Men uansett så vil jeg anbefale deg å kjøpe studentkort til 430 kr, da en oftest drar andre steder enn bare til skolen, og det blir da fort dyrt med enkeltbilletter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...