md_86 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Heisann! Jeg og en kompis planlegger å ta en weekendtur med bil til enten Göteborg eller Stockholm. Vi er fortsatt litt usikre på hvilken av byene vi velger å besøke. Formålet med reisen er i hovedsak å shoppe litt klær, men samtidig kunne ta én fuktig kvled på byen. Vi ønsker jo helst å ha kortest mulig biltur frem og tilbake, så da stiller nok Göteborg sterkest. I tillegg har Göteborg, Lisseberg. Men samtidig så ønsker vi jo å kunne besøke hovedstaden, som jo sikkert også har mer å by på. Vi tenkte å reise på en fredag, slik at vi er fremme på fredag kveld. Så overnatte i 2 netter og reise hjem på søndag. Noen som har vært i noen av byene, og har ulike synspunkter å komme med? Beste shoppingbyen, og hvilke steder hvor de har best butikker osv. Fint med litt info om rimelige hoteller man kan bo på. Takk på forhånd, folkens! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Denne designer outleten ligger rett sør for Gøteborg. Aner ikke om denne Freeporten har like bra utvalg og lave priser, men vi var på europas største ved Lisboa for et år siden og dama får fremdeles stjerner i øynene når jeg nevner den. http://www.freeport.se/ Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det vil ta tid å dra til Stockholm, og man blir sliten av en såpass lang tur i bil. Selv ville jeg valgt Göteborg (enda jeg liker Stockholm bedre) om jeg skulle reise med bil, og skulle jeg dratt til Stockholm hadde jeg tatt flyet. Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Ingen som har forslag til hoteller å bo på? Egne erfaringer? Rimeligst? Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå