Gå til innhold

Går ikke an å motta sms eller telefoner


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått en telefon eller sms på mobilen på 2 dager. Jeg har ikke tenkt over det selv pga jeg har vært så opptatt med eksamen og slikt, pluss at jeg har vanlig telefon og msn, så folk har fått tak i meg. Men i dag så var det en kompis som lurte på hva det gikk i, han hadde ringt flere dager også sendt melding, men fikk ikke svar. Da sjekket jeg litt og fant ut at det var simkortet det er noe med. Telefonen fungerer helt fint med andre simkort, og når jeg putter simkortet mitt i mobilen til noen andre så får de samm problemet. Det er et tele2 simkort. Jeg har akkurat tegnet ny avtale hos noen andre, kan det ha noe med det å gjøre?

 

Seff er kundeservice stengt, så jeg må vente til i morgen :p

 

Noen tips hva jeg kan prøve selv? Akkurat nå står kortet i en K800i.

Endret av NestenUtenkunnskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, og det virker som tele2 prøver å tviholde på meg. Vanlig porteringstid som jeg har hatt før er to uker. Jeg skrev under avtale 17 mai med det nye selskapet, og da sa han at det tok to til tre uker pga de andre måtte bestemme porteringen. Det var ikke noe de kunne gjøre uten de andre, men jeg har bare fått simkort og koder, ikke noe dato. Så da er tele2 veldig treg med å fastsette datoen. Jeg kjenner sjefen i det andre selskapet også, så det er ikke dem det står på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...