Mountain Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Heisann, fikk ny PC idag, Asus F3SV, med Vista Buisness. Først lasta eg ned, og så skulle innstalere Windows Live Messenger, etter innstalasjonen så skulle eg starte Live messenger, men ingenting skjedde, det vil ikke starte. Har det noe med Vista å gjøre? Noen som vet svaret på problemet mitt? Eg er nesten avhengig av Live Messenger, så eg trenger å få det til å funke på den nye pc'n. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som har samme problemet ? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 du kjøer ikke beta versjoner av live messenger vell? hadde problem med beta med vista, last ned og prøv live messenger 8.1. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Eg innstalerte WLM på ny, fra Microsoft sin side, 8.1 på norsk, men akuratt det samme hente. Programmet vil ikke reagere :S Noen tips?? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 ta dette som et tegn: ikke brukt msn ^_^ nei da. Får du noen feilmeldinger eller noe slikt? Hvis ikke: etter at du har prøvd å starte programme, så ta opp oppgavebehandlingen, og se om det ligger en prosess der som heter msnmsgr.exe (tror den het det, var i hvertfall veldig likt.) hvis ikke den ligger der, så gå til kontrollpanelet (eller hva du nå har i vista) og administrative verktøy, og velg hendelsesliste der. (hvis det ikke finnes noe slikt som jeg mente, så søk etter hendelsesliste eller event viewer). i hendelseslisten, så ser du etter en feilmelding som nevner den prosessen jeg ba deg se etter i oppgavebehandlingen. post feilmeldingen du finner her. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Eg finner ikke msnmsgr i Hendelselisten, leita litt, men fant ingenting som hadde noe med WLM å gjøre. Isåfall, hvor står feilmeldingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå