Gå til innhold

Betale via PayPal med Visa Electron

Løve

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe noe greier på eBay, og da er det selvfølgelig lurest å betale med PayPal. Men jeg har ikke fått anskaffa meg vanlig Visa enda, så går det ann å betale med Visa Electron? Eller evnt. overføre penger via banken(men er dette tungvindt/tar lang tid?) til PayPal kontoen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter her og skal legge til funds på PayPal kontoen jeg og, og river meg i håret av at det ikke går an å legge til funds ved help av Visaen.

Løve.. det hjelper ikke å skaffe seg Visa Electron. Paypal kan ikke ta imot penger fra kredittkort, siden det ville være en måte å låne rentefrie penger på. (f.eks hvis du brukte Gebyrfri.no)

Må nok overføre via nettbank.

Så kommer spørsmålet mitt;

Når man overfører til PayPal, skal man velge "til konto i utland" eller "innland" i nettbanken sin når man overfører?

Lenke til kommentar
sitter her og skal legge til funds på PayPal kontoen jeg og, og river meg i håret av at det ikke går an å legge til funds ved help av Visaen.

Løve.. det hjelper ikke å skaffe seg Visa Electron. Paypal kan ikke ta imot penger fra kredittkort, siden det ville være en måte å låne rentefrie penger på. (f.eks hvis du brukte Gebyrfri.no)

Må nok overføre via nettbank.

Så kommer spørsmålet mitt;

Når man overfører til PayPal, skal man velge "til konto i utland" eller "innland" i nettbanken sin når man overfører?

8800714[/snapback]

Det kommer jo an på hvilken konto du skal overføre til? Men menes å huske at Paypal har en norsk konto i Oslo.

Lenke til kommentar

Jeg overførte penger med mammas nettbank i stad og jeg øverførte til en Norsk konto. Du får instruksjoner på hvordan å gjøre det når du klikker Add Funds på kontoen din. Er som å betale en helt vanlig regning på nettbanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...