Løve Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei Jeg har tenkt å kjøpe noe greier på eBay, og da er det selvfølgelig lurest å betale med PayPal. Men jeg har ikke fått anskaffa meg vanlig Visa enda, så går det ann å betale med Visa Electron? Eller evnt. overføre penger via banken(men er dette tungvindt/tar lang tid?) til PayPal kontoen? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Burde i teorien gå, iogmed at man kan betale regninger etc. med Visa Electron (f.eks på nettbank) Er jo bare å prøve. Bare Paypal kontoen din har et gyldig kontonummer da. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Testa nå, men funker ikke med Visa Electron. Mangler kortnummer, desverre. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Testa nå, men funker ikke med Visa Electron. Mangler kortnummer, desverre. 8796221[/snapback] Ikke om du overfører penger via nettbank til PayPal-kontoen vell? Trodde ikke man trengte kortnummer for det. Endret 6. juni 2007 av Zevs. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Vel, jeg har ikke nettbank så får spørre en av foreldrene mine om å gjøre det... Får se å skaffe meg ordentlig Visa snart nå som jeg er 18. ^^ Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 sitter her og skal legge til funds på PayPal kontoen jeg og, og river meg i håret av at det ikke går an å legge til funds ved help av Visaen. Løve.. det hjelper ikke å skaffe seg Visa Electron. Paypal kan ikke ta imot penger fra kredittkort, siden det ville være en måte å låne rentefrie penger på. (f.eks hvis du brukte Gebyrfri.no) Må nok overføre via nettbank. Så kommer spørsmålet mitt; Når man overfører til PayPal, skal man velge "til konto i utland" eller "innland" i nettbanken sin når man overfører? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 sitter her og skal legge til funds på PayPal kontoen jeg og, og river meg i håret av at det ikke går an å legge til funds ved help av Visaen. Løve.. det hjelper ikke å skaffe seg Visa Electron. Paypal kan ikke ta imot penger fra kredittkort, siden det ville være en måte å låne rentefrie penger på. (f.eks hvis du brukte Gebyrfri.no) Må nok overføre via nettbank. Så kommer spørsmålet mitt; Når man overfører til PayPal, skal man velge "til konto i utland" eller "innland" i nettbanken sin når man overfører? 8800714[/snapback] Det kommer jo an på hvilken konto du skal overføre til? Men menes å huske at Paypal har en norsk konto i Oslo. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg overførte penger med mammas nettbank i stad og jeg øverførte til en Norsk konto. Du får instruksjoner på hvordan å gjøre det når du klikker Add Funds på kontoen din. Er som å betale en helt vanlig regning på nettbanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå