Gå til innhold

FragFX Til PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Er veldig keen på en slik kontroller. Da slipper man jo å oppgradere PC-en for å spille de nye fps spilla :)

Vurderer å kjøpe på eBay. men det står fint lite om den er trådløs eller ikke. Har den tråløse kommet enda?

 

Egentlig er det ikke så nøye om den er tråløs, slipper å lade :p Har spilt trådet i alle år så skal nok greie det nå også. Er ledningen lang forresten?

 

Hvordan var det å kjøpe fra ebay sven-o? Man får jo spill til 50$ og det er jo ikke så mye om dagen. Legge på 20$ i shipping da men men.

Endret av Lokkeand
Lenke til kommentar
Er veldig keen på en slik kontroller. Da slipper man jo å oppgradere PC-en for å spille de nye fps spilla :)

Vurderer å kjøpe på eBay. men det står fint lite om den er trådløs eller ikke. Har den tråløse kommet enda?

 

Egentlig er det ikke så nøye om den er tråløs, slipper å lade :p Har spilt trådet i alle år så skal nok greie det nå også. Er ledningen lang forresten?

 

Hvordan var det å kjøpe fra ebay sven-o? Man får jo spill til 50$ og det er jo ikke så mye om dagen. Legge på 20$ i shipping da men men.

 

Du får kjøpt den hos gamezone også.

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar

Slike ting er hva som kommer til å sende samtlige konsollspillere tilbake til pulten og kontorstolen og jeg kan iikke se hva som er så forbanna viktig at alt må være som man er vant til på pc. Folk sopm bruker denne er amatører og late som ikke gidder å øve som alle andre og jeg håper de blir utstøtt og bannet fra CoD og andre seriøse online spill om det blir utbredt..

Lenke til kommentar
Blir så mye enklere med denne, kontroller på FPS er bare knotete .....

Har ikke alt det siste på pc fronten så da er det gøy og spille fps på Ps3 med denne =)

 

Men når du får det enkelt skal alle ha det enkelt. Forhvem vil vel kun være ammo føde for de som spiller med denne tingen?

Dermed er sofakosen og det viktige faktum at alle stiller med like forutsetninger borte og fps på konsoll er mer eller mindre dødfødt.

 

Om de velger å akkseptere denne bør de lage egne servere for de som bruker slikt og jeg mener det bør ansees som juks på vanlige servere.

 

Jeg er jo selv fristet og det virker fristende med bedre kontroll, men jeg er for glad i sofakosen min og akter ikke gi opp den hyggen med det første..

Lenke til kommentar
ingen spill hittil som ståtter spilling med mus og tastatur foreløbig, men det kommer :)

Unreal Tournament 3 kommer til å gjøre det.

Vi får se med Haze og Timeshift i tillegg. Haze kommer jo til PC også (gjør det ikke?) og da er det vel logisk at støtten for dette hører med til PS3 også.

 

Noen som spiller COD4 her som kan bekrefte eller avkrefte støtte for mus og tastatur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...