Coffey Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har noen testet på Resistance? Jeg ska prøve etterpå! Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hvor får jeg tak i denne greia? Bestilte en PS3 idag fra Lefdal og er harcore FPS gamer.... Trenger noe slikt Endret 19. juli 2007 av Razormail Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Her finner du meg Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Fønni - mente i norge noenplasser Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Du finner den neppe i Norge for øyeblikket. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 aaarg.. typisk.. Den ser jo bare rå ut, og jeg som bestilte en PS3 idag..... Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvor får jeg tak i denne greia? Bestilte en PS3 idag fra Lefdal og er harcore FPS gamer.... Trenger noe slikt 9104848[/snapback] Splitfish kjøpe fra UK/US Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Splitfish har nå begynt å selge disse(ikke pre-order lenger). Selv kjøpte jeg fra ebay. Funker veldig bra. Litt liten mus, men det er vel en vanesak. Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Er veldig keen på en slik kontroller. Da slipper man jo å oppgradere PC-en for å spille de nye fps spilla Vurderer å kjøpe på eBay. men det står fint lite om den er trådløs eller ikke. Har den tråløse kommet enda? Egentlig er det ikke så nøye om den er tråløs, slipper å lade Har spilt trådet i alle år så skal nok greie det nå også. Er ledningen lang forresten? Hvordan var det å kjøpe fra ebay sven-o? Man får jo spill til 50$ og det er jo ikke så mye om dagen. Legge på 20$ i shipping da men men. Endret 12. november 2007 av Lokkeand Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Er veldig keen på en slik kontroller. Da slipper man jo å oppgradere PC-en for å spille de nye fps spilla Vurderer å kjøpe på eBay. men det står fint lite om den er trådløs eller ikke. Har den tråløse kommet enda? Egentlig er det ikke så nøye om den er tråløs, slipper å lade Har spilt trådet i alle år så skal nok greie det nå også. Er ledningen lang forresten? Hvordan var det å kjøpe fra ebay sven-o? Man får jo spill til 50$ og det er jo ikke så mye om dagen. Legge på 20$ i shipping da men men. Du får kjøpt den hos gamezone også. Endret 12. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
fjellpower Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For og være helt ærlig syns eg at dem som bruker hjelpemiddler som dette i spill som ikke har støtte for mus og tastatur burde blitt bannet om det blir oppdaget. Har truffet på noen som har brukt slikt på CoD4 på PS3, helt forjævli irriterende. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Den skal bestilles ASAP Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slike ting er hva som kommer til å sende samtlige konsollspillere tilbake til pulten og kontorstolen og jeg kan iikke se hva som er så forbanna viktig at alt må være som man er vant til på pc. Folk sopm bruker denne er amatører og late som ikke gidder å øve som alle andre og jeg håper de blir utstøtt og bannet fra CoD og andre seriøse online spill om det blir utbredt.. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Blir så mye enklere med denne, kontroller på FPS er bare knotete ..... Har ikke alt det siste på pc fronten så da er det gøy og spille fps på Ps3 med denne =) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Blir så mye enklere med denne, kontroller på FPS er bare knotete .....Har ikke alt det siste på pc fronten så da er det gøy og spille fps på Ps3 med denne =) Men når du får det enkelt skal alle ha det enkelt. Forhvem vil vel kun være ammo føde for de som spiller med denne tingen? Dermed er sofakosen og det viktige faktum at alle stiller med like forutsetninger borte og fps på konsoll er mer eller mindre dødfødt. Om de velger å akkseptere denne bør de lage egne servere for de som bruker slikt og jeg mener det bør ansees som juks på vanlige servere. Jeg er jo selv fristet og det virker fristende med bedre kontroll, men jeg er for glad i sofakosen min og akter ikke gi opp den hyggen med det første.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ingen spill hittil som ståtter spilling med mus og tastatur foreløbig, men det kommer Unreal Tournament 3 kommer til å gjøre det. Vi får se med Haze og Timeshift i tillegg. Haze kommer jo til PC også (gjør det ikke?) og da er det vel logisk at støtten for dette hører med til PS3 også. Noen som spiller COD4 her som kan bekrefte eller avkrefte støtte for mus og tastatur? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 COD4 støttar (såvidt eg veit) ikkje tastatur og mus på PS3, og ikkje 360 for den saks skuld. Såvidt eg har lest valdtek dei som nyttar seg av FragFX alle andre. Syns det er keisamt at folk skal øydelegge med å gi seg sjølv slike fordelar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå