Gå til innhold

FragFX Til PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan da umulig funke noe godt i spill som feks. Resistance? jeg mener det kan sikkert funke, men det må da ta år og dag før man venenr seg til knapp oppsettet? Så ganske spennende ut anyways, sånne ting jeg hadde brukt penger på hvis jeg ikke hadde kjøpt en Ps3 til 6000kr! (ironi?) :grin:

Lenke til kommentar
Ser ikke helt behovet når du kan koble på en Deathadder eller en G5 rett på PS3 uten noe problemer :) Spillet må selvsagt være kodet mot muser da.

8792877[/snapback]

 

 

Det er vell ingen spill hittil som støtter G15 tastatur og G5 mus?

8792923[/snapback]

 

Nei men så er det heller ingen mange spill til PS3 akkurat nå heller, så ikke så rart :) Og er vel bare ett fps spill jeg vet om omtrent og det er Resistance.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Egentlig, så liker jeg ikke disse kontrollerne. Ikke fordi de ikke er behagelige å bruke, eller kjekke å ha, men fordi det gir gir spillerne fysiske fordeler i forhold til de som ikke har sånn.

 

Grunnen til at FPS på konsoll er morro, er at alle stiller med samme HW, og samme forutsetninger. Det sier seg jo selv at dette blir skjevt om noen skulle ha FragFX og noen kontroll.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tipper det er Ebay elr noe sånt.

 

Skal du ha en sånn likevel :p

Egentlig, så liker jeg ikke disse kontrollerne. Ikke fordi de ikke er behagelige å bruke, eller kjekke å ha, men fordi det gir gir spillerne fysiske fordeler i forhold til de som ikke har sånn.

 

Grunnen til at FPS på konsoll er morro, er at alle stiller med samme HW, og samme forutsetninger. Det sier seg jo selv at dette blir skjevt om noen skulle ha FragFX og noen kontroll.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Zaleek: I går var jeg så uheldig å møte en fyr som faktisk spilte med en sånn en i online gaming. Han regelrett p*lte oss. Det er forferdelig irriterende, og jeg har forelsket meg litt i konsoll-fps etter å ha spilt igjennom R6V single-player. Men det er ikke noe gøy i det hele tatt å bli knust på den måten.

 

Jeg har forøvrig kun vurdert å kjøpe en slik, men kunne ikke finne noe sted på nettet foreløpig. Derfor jeg spurte.

 

Dessuten var det et pluss at den kom uten ledning også, som jeg så i dag.

Lenke til kommentar

KILDE

her har du angående keyboard og mus.

 

Spill utviklere kommer nok til og utvikle spill så man kan bruke både mus eller kontroll.

 

Det blir kanskje ugjevn med slike ting som FRAGFX

men vil du sitte og bli hard core i FPS på konsoll må du nok ha denne .. Men for og være ærlig har du egentlig ikke noe på konsoll og gjøre om du Vil bli hard core FPS gamer.. da Sitter du på en data med mye mere tweaks og innstilinger :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...