Gå til innhold

Bil i fart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent fanget! :D

Refleksjonene i vinduene kunne til en viss grad ha vært unngått ved å bruke polarisasjonsfilter.. Ellers hadde det i mine øyne ikke gjort noe om du hadde brukt litt lenger lukkertid, slik at bakgrunnen ble enda litt mer uklar.

Og så hadde det vært trivelig å se en fargeversjon av bildet..

Men som sagt: Pent fanget! :)

Lenke til kommentar

Her er den fargede versjonen for de som ville se :) Angående lengere lukkertid så ble det heller vanskelig. Vet at det hadde blitt bedre da, men pga. ujevn vei blir det for ute av fokus. Prøvde meg helt ned i 1/15" men det ble så uskarpt..

post-28141-1181137049_thumb.jpg

Lenke til kommentar

bra bilde... men med tanke på at du satt i en bil ved siden av i samme fart ville jeg økt lukker litt for å få en jevn flyt på felgene og en mere blurry bakgrunn...

fullverdig bilde, men jeg ville hatt mere fartsfølelse...

det å ta bilder i fart når du sitter i bil er peanuts... panorere mens du står ved veien og en bil suser forbi er mere krevende...

Lenke til kommentar
Jeg må virkelig si at jeg ikke forstår hvorfor du har gjort dette med 2 biler! det er da bare å fryse bilen med lang lukkertid å legge på fart senere i et hvilket som helst reidgeringsprog.!

8814872[/snapback]

Hehe, jeg ser fram til å se resultatet når du fryser en bil med lang lukkertid.. :D

Jeg skal samtidig prøve å lage en saft-is, kun ved å bruke stor blenderåpning og Photoshop.

Lenke til kommentar
Jeg må virkelig si at jeg ikke forstår hvorfor du har gjort dette med 2 biler! det er da bare å fryse bilen med lang lukkertid å legge på fart senere i et hvilket som helst reidgeringsprog.!

8814872[/snapback]

skulle likt å se det resultatet... vil aldri bli som ett ekte bilde..

for å panoerer i fart må du enten følge bilen med kamera, eller ligge i samme fart som objektet du skal ha bilde av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...