Tuttebobo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Skal ta båten fra Sandefjord til Strömstad til Torsdag og lurer på hvor mye ca ett brett øl koster i tax-free'en. Håper noen veit detta og kan svare fort, for må regne ut hvor mye penger osv jeg trenger Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 det er billig du trenger ca dobbelt så mye penger som du tror du kommer til og bruke uansett Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vel, noen ganger er det tilbud, og da kan man få pris nede i 150,- brettet. Jeg hadde regnet rundt 200,- brettet for å være sikker, hadde jeg vært deg . Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 De er strenge på salg av alkohol og tobakk nå... Har du en tur/retur-reise innen 24 timer så får du ikke kjøpt noe alkohol. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Legg også merke til at det er 20-årsgrense på all kjøp av alkohol over 3,5% eller noe i den duren. (I Sverige, that is) Endret 5. juni 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kjøper du 8kasser, dvs 192bokser, så koster de 129kr kassa. Videre så får du kjøpt alkohol på båten opp til 22%, hvis du er over 18år, og opp til 60% hvis du er over 20år.. Mener å huske at det koster 179kr for et brett, hvis du kun kjøper et brett. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Allright! Da har jeg et utgangspunkt hvertfall Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå