Zappza Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei! Fant ikke noen bedre overskrift =/ Jeg kjører Vista Ultimate på en PC og Vista Home Prem. på en annen PC, og begge disse har fått alle oppstartpunktene ødelagt. Alle programmene som skal starte opp har fått et "-" tegn foran seg, og ergo finner ikke Windows programmet. Eks: Org: "C:\Program Files\Adobe\AdobeSpeedLaunch.exe" Oppfucka -"C:\Program Files\Adobe\AdobeSpeedLaunch.exe" Hvorfor i allverden skjer dette? Trodde først det skyldtes antiviruset NOD32, men så droppet jeg å installere det og denne feilen skjedde fremdeles. Går greit nok med vanlige programmmer som skal starte, får fjernet minustegnene i regedit, men dette skjer på Servicer også og de får jeg ikke redigert =/ Hva skyldes dette og hva kan jeg gjøre for å forhindre det? Takk for svar! Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hmm.. Merkelig. Eneste jeg har vært borti som bruker ett - tegn er msconfig. Men det bruker å flytte de registry oppstart programmene du ikke vil starte fra Run mappen til en ny -Run mappe. Har litt vanskelig å skjønne hvordan det skjer av seg selv. Tror det må være et program som gjør det. Lukter litt av virus... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Lukter mistenkelig av virus ja =/ Får ta en full virus scan da, må jo være noe sånt... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 BTW: hva slags antivirus bruker du? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Bruker som sagt NOD32 =) Funker helt fint nå, skyldes nok en crack til et spill eller noe sånt, installerte nemlig det før jeg installerte antiviruset Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hvis du er keen på å installere alt for mye møkk så hvorfor kjører du ikke dualboot? sånn at du kan ha virus trojanereog det som er mens du har et os til i tilfelle noe skulle skjære seg? O.T: Btw: hvordan skal jeg flashe en hitachi drive?(jeg ref. din sig) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Installerer ikke så mye møkk, men noen ganger installerer jeg som bare faen uten å tenke noe mer over det. Skal få fyrt opp dualboot nå snart, har bare ikke hatt tiden til å rote så mye med det ^^ Les litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=629321&hl= Har ikke noe særlig peil på Hitachi drev =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå