Term Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei. Jeg vet at jeg har klart det i win98. men nå husker jeg ikke hvordan. Tingen er det: at noen på jobb får ikke til å åpne *.jpg filer fra mailen sin. Det kommer bare opp at microsoft photo editor ikke finner noe infomasjon om filformatet. Jeg vil prøve å skifte til at det skal åpnes in i.net explorer. Men jeg kan ikke åpne det fra exploreren fordi da popper den forbanna photo editoren opp igjen. Any suggestions? Term Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 [*]Gå til en hvilken som helst mappe... [*]Trykk på View -> folder options [*]Trykk på skillearket File types [*]Finn fram til JPG/JPEG og trykk på Change Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 du har vell ikke prøv denne? 1. Merk fila 2. hold inne SHIFT knappen 3. Høyreklikk på ikonet 4. klikk på ÅPNE I... voila... så kan du velge hvilket program du vil åpne denne i easy as pie som min mor pleier å si! Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 joda. det er den løsninga jeg kom frem til. men det er litt kjedelig og gjøre det hver gang. å guru....not working...win 2k. Siden jeg er på nettverk her, så ligger photo editoren og resten av office pakka på serveren. ellers har jeg kunne få endre litt og sånt. men pga garanti og stuff er serveren off limits for endringer. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Lag en .BAT fil hvor du skriver følgende. assoc .jpg=Jpgbilde ftype Jpgbilde=iexplore.exe Så legger du denne filen i mappen Start -> Programs -> Startup Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Siden jeg er på nettverk her, så ligger photo editoren og resten av office pakka på serveren. ellers har jeg kunne få endre litt og sånt. men pga garanti og stuff er serveren off limits for endringer. Ja det er bra atu du forteller oss dette nå! gg... ta en kjeks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå