goliatmo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal skrive en skoleoppgave om nakenhet i det offentlige rom. I den anledning må jeg skaffe info om hva straffen er/har vert for nakenhet i det offentlige rom. Jeg prøvde wikipedia og google, men klarte ikke å finne noe.. Dette spørsmålet må besvares innen i morra, men selve oppgaven skal være ferdig innen i morra.. obs. Jeg synes en soppas useriøs oppgave hører hjemme i OT, men jeg tipper at en heldel folk er uenig med meg. Isåfall ber jeg om at tråden flyttes til juss. Takk Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 tenkte du på blotting eller? fant mye rart da på google.com. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Threaden flyttes fra OT-baren og til Skole/leksehjelp kategorien. Again...har intet med Ot-baren å gjøre what so ever. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 tenkte du på blotting eller? fant mye rart da på google.com. 8792444[/snapback] Jeg tenker på alle som er nakene. Kan være alt fra aksjonister til nudister, men blottere blir litt feil fordi de tenner på det.. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skjekk tirsdagens vg. så det var noe nakenhetsprotestering men leste ikke om det. Kansje står det noe nyttig... kansje litt seint nå men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå